• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

A1 gekleied daarna PBpws

ijceman

Detailing addict
3 dec 2011
84
55
50
Ik als beginner,
De 3 maand oude Audi A1 S-edition Amalfi wit: gewassen (valme excaliber is vervangen nu voor pb slick)
Daarna gekleied (Mothers klei box) omdat er gele vlekjes op zaten die ik er met (Meguiars/Gold_Class_Bug_and_Tar_Remover) er niet af kreeg , ik vermoed dat het hars van een bepaalde boom was. Auto was weer vrij van vlekjes.
Auto gedroogd na het kleien en begonnen met motorkap, in de klei box van mothers zat een flesje carnauba wax die ik dus na het kleien erop heb gedaan andere delen van auto niet.
Daarna heb ik de PB pws erop gezet super gemakkelijk te gebruiken zelfs met temp beneden 10 Graden.

Ik ga dus nu kijken wat beter blijft motorkap met eerst mothers carnauba en Pbpws ---> ik naam aan dat de carnauba ook na het klei moest:schaam
Of de andere delen met alleen de PBpws.

Maar nu dus de vraag wat kan ik het beste na de sealant PBpws er over plaatsen?

Waarom ik de Pbpws heb gedaan is, de auto was nieuw zonder enige swirls dus een vullende middel was overbodig. Ik heb Tim gevraagd welke ik goed kon gebruiken hij advieseerde mij deze.
Ik begin de virus al te voelen:jippie

Als je de Polish with Sealant wilt toppen met een wax dan kan je het beste een pure wax nemen. Een goede en goedkope oplossing zijn bijvoorbeeld de waxen van Poorboys, de Natty´s;)

+1 voor de Natty's !

Een erg goede wax voor een leuke prijs. Wil je langere standtijd voor de winter dan zou je ook de collinite 845 (nu in de aanbieding) kunnen overwegen.