Hier de show off van mijn A3 Sportback MJ '07 Phantom Black
MOEW30, wederom bedankt jongen voor je hulp! Binnenkort jou A3 maar even doen !
Auto is door de dealer onder een vette laag showroom shine gezet, best wel glans maar niet echt zwart en zeker niet zoals wij het graag zien. Dus aan de slag en resultaat was wederom heerlijk ! Wat is zwart toch een heerlijk kleur.
PVA:
Foamen me SupaSnowFoam
Wassen overdosis shampoo
IronX'en
APC'en
Valma teerverwijderaar
Nogmaals wassen en afdrogen
Parkeren in de garage
Clayen
Volgende dag:
Polijsten met Pro900, 3M gele wafelpad en 3m compound
Finishen met Dap500, 3M blauwe wafel pad en Light cut en finishing polish
Blackhole ( geen verschil te zien, wederom dus gaat weer voor een paar jaar de kast in...)
Laagje Colli 845
Laagje M16
Uitlaatjes met All metal Polish
Bandjes met Bold en Bright
De was de eeste keer dat ik met 3M heb gewerkt en ik moet zeggen dat ik erg onder de indruk ben. Zeker van de finish zonder sporen Wat ik met Finale op een zwarte monello pad nog wel eens last van heb. (hele lichte waas/buffermark als je langs de auto loopt in de volle zon)
Nu de foto's natuurlijk !
Even naar buiten voor een checkup ! Ja hoor we zijn tevreden ! Perfecte finish
Er was niet heel veel stof maar toch besloten om de auto even te wassen en weer een nachtje te laten drogen. De volgende dag verder gegaan met Blackhole en de waslaagjes. Gebruik blackhole eigenlijk nooit meer maar toch maar gedaan maar zag wederom geen verschil voor en na...
Goed de foto's na het waxen:
MOEW30, wederom bedankt jongen voor je hulp! Binnenkort jou A3 maar even doen !
Auto is door de dealer onder een vette laag showroom shine gezet, best wel glans maar niet echt zwart en zeker niet zoals wij het graag zien. Dus aan de slag en resultaat was wederom heerlijk ! Wat is zwart toch een heerlijk kleur.
PVA:
Foamen me SupaSnowFoam
Wassen overdosis shampoo
IronX'en
APC'en
Valma teerverwijderaar
Nogmaals wassen en afdrogen
Parkeren in de garage
Clayen
Volgende dag:
Polijsten met Pro900, 3M gele wafelpad en 3m compound
Finishen met Dap500, 3M blauwe wafel pad en Light cut en finishing polish
Blackhole ( geen verschil te zien, wederom dus gaat weer voor een paar jaar de kast in...)
Laagje Colli 845
Laagje M16
Uitlaatjes met All metal Polish
Bandjes met Bold en Bright
De was de eeste keer dat ik met 3M heb gewerkt en ik moet zeggen dat ik erg onder de indruk ben. Zeker van de finish zonder sporen Wat ik met Finale op een zwarte monello pad nog wel eens last van heb. (hele lichte waas/buffermark als je langs de auto loopt in de volle zon)
Nu de foto's natuurlijk !
Even naar buiten voor een checkup ! Ja hoor we zijn tevreden ! Perfecte finish
Er was niet heel veel stof maar toch besloten om de auto even te wassen en weer een nachtje te laten drogen. De volgende dag verder gegaan met Blackhole en de waslaagjes. Gebruik blackhole eigenlijk nooit meer maar toch maar gedaan maar zag wederom geen verschil voor en na...
Goed de foto's na het waxen: