• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

A3 interieur clean up

Lijkt ook zo op de foto, is meer blauw wit achtig, vind 4300 k weer te geel... Heb nu 6000k vind ik qua kleur precies goed, al geeft het op bovenstaande foto een vertekend beeld...

emiel10 zei:
Vanmorgen 2x geremd en de verf is er waar vanaf... Waarom zou je die schoonmaken? Heb dit bij elke auto nog zo gedaan, dan blijft automatisch alles waar je remblokken niet komen zwart... natuurlijk niet overdreven op je schijven gaan spuiten maar dat spreekt voorzich...

Wat betreft het strand, daar zijn we alleen wat gaan drinken en toen weer doorgereden, zal wel meevallen met de swirls... Zit denk ik idd tussen de oren.... ,^^

2x geremd en alle shit zit nu in je remvoering.....
De remblokken verglazen door al die rommel, zeker als je een sportieve rijder bent.
Volgens mij heb je ook gewoon over je seals heen gespoten.
Iets waar die seals je niet dankbaar voor gaan zijn..

Je kan beter de handel goed afplakken... of gewoon compleet uitelkaar halen en gelijk goed aanpakken....

Wel een mooie auto BTW~!!!!

Ik heb de seals afgeplakt, je ziet ook op de foto's dat die niet onder de verf zitten, remstof of een beetje verfresten in je remvoering, het is er beide niet goed voor, dus daar maak ik me niet zo druk om, is geen S3 met dikke brembo's he.... Bij normaal gebruik zul je daar dus echt geen hinder van ondervinden... Wat denk je overigens als je auto 3 a 4 weken stilstaan en je rem de eeste keer met al die roest aan je schijven.... Verglazen doen blokken niet zomaar hoor, daar is wel meer dan een halve mm verf voor nodig...

Bedankt voor de complimenten BTW :-b Ben zelf ook blij met de auto, rijdt echt heerlijk....

Vanavond weet een beetje gedaan, de wintervelgen nogmaals met apc gereinigd, en daarna in de poorboys wheelwax gezet...

Tevens de chrome randjes etc. met chrome polisch van mijn motor behandeld, als nieuw weer:
Plakresten van de oude loodjes:
foto1.webp

En na:
foto3.webp

En het chroom wat eraan zit, leek niks meer aan te doen:
foto.webp

En na, scheelt toch een hoop :-b
foto5.webp

Sorry voor de foto kwaliteit, had alleen de iphone bij de hand...

emiel10 zei:
Ik heb de seals afgeplakt, je ziet ook op de foto's dat die niet onder de verf zitten, remstof of een beetje verfresten in je remvoering, het is er beide niet goed voor, dus daar maak ik me niet zo druk om, is geen S3 met dikke brembo's he.... Bij normaal gebruik zul je daar dus echt geen hinder van ondervinden... Wat denk je overigens als je auto 3 a 4 weken stilstaan en je rem de eeste keer met al die roest aan je schijven.... Verglazen doen blokken niet zomaar hoor, daar is wel meer dan een halve mm verf voor nodig...

Bedankt voor de complimenten BTW :-b Ben zelf ook blij met de auto, rijdt echt heerlijk....

Prima...
Super dat jij er geen problemen mee ondervind.

Mijn ervaring was helaas anders toen ik 10 jaar geleden hetzelfde deed met mijn auto.
Maargoed... waarschijnlijk rij ik ook iets anders met mijn auto..

(ennuhh ik was de eerste keer dus wel zo dom om de dustcovers van de glijpennen mee te spuiten!!!! wuahahaa)

Ik heb ook nog wel met een doek over de schijven gewreven om de ergste verf eraf te krijgen, en het beetje wat erop zit zal echt niet zo'n probleem opleveren, merk er niks van in elk geval....

Van het weekend het interieurvan de audi eens aangepakt aangezien er aan de buitenkant toch erg weinig eer te behalen is met dit weer. Heb de winterwielen gemonteerd en verder niks gedaan met de buitenkant...

Maar goed, de binnenkant eens goed helemaal gestofzuigd en met apc het dash afgenomen. Tevens de deurstijlen etc eens goed aangepakt, alleen heb ik hier geen foto's van gemaakt... Het interieur dus:

P1030644.webp

P1030634.webp

P1030636.webp

P1030637.webp

P1030640.webp

Pedalen ed komt toch erg veel rotzooi vanaf als je er wat apc op spuit en schoonmaakt....

Zie trouwens wel dat ik mijn stuur even recht had mogen zetten :-b

Nu alleen nog een keer een leren stuur scoren en verlagen dan is de auto wat mij betreft helemaal af...

mooi werk! De A3 van mijn vrouw ga ik als hij gemaakt is (zie ander forum) ook weer eens aanpakken.

1 Vraag, waarom heb je een parrot als je radio ook al BT heeft? (ik heb dezelfde radio)

Dank voor de complimenten.

@ Joeltje, ik heb dan denk ik toch een andere radio, want op die van mij zit toch echt geen bleutooth.. Vandaar de carkit..

Heb hem al in het onderste vak gemaakt, zodat ik hem zelf niet zie met rijden, dan verpest het het interieur verder niet... After market radio is al erg genoeg ;)

After market radio is al erg genoeg

Ik heb nog een Concert I radio liggen. Kleur: Soulblack. Komt uit een TT. Functioneert 100% geen defecten.
De wisselaar die er bij hoort is wel kapot, en is er inmiddels niet meer bij. Ik hem gebruikt i.c.m een iPod link.

PM als je intresse hebt.

Ik vind over het algemeen de concert radio's veel te duur haha, dan moet ik er idd weer een ipod link bij kopen etc.

Toen ik de auto kocht zat er een concert radio in, maar dan degene met cassete. Wisselaar zit ook nog in de kofferbak. Als ik een concert koop, dan sowieso een met cd speler.

Als je de originele wisselaar nog hebt, hoef je toch geen Concert II met cd? En een iPod link is dan gewoon een extra.

Meer omdat ik de concert I zo vreselijk oudbollig vind, in een auto van deze tijd hoort geen cassetedek.. In je rs2 hoort die wel, maar een modernere auto moet toch minimaal cd speler vind ik :-b

Plus dat ik met mijn after market die ik nog had liggen gelijk iphone aansluiting heb en gelijk de telefoon oplaad en kan navigeren, en ik kan het geluid veel fijner finetunen dan met de "beperkte" instellingen van de concert