Mooi! Knap werk! Vind die koplampen ook heel mooi, alleen vind ik de xenon te blauw/groen. Ik denk dat 4300K veel mooier staat, maar ja, ieder z'n smaak
emiel10 zei:Vanmorgen 2x geremd en de verf is er waar vanaf... Waarom zou je die schoonmaken? Heb dit bij elke auto nog zo gedaan, dan blijft automatisch alles waar je remblokken niet komen zwart... natuurlijk niet overdreven op je schijven gaan spuiten maar dat spreekt voorzich...
Wat betreft het strand, daar zijn we alleen wat gaan drinken en toen weer doorgereden, zal wel meevallen met de swirls... Zit denk ik idd tussen de oren.... ,^^
emiel10 zei:Ik heb de seals afgeplakt, je ziet ook op de foto's dat die niet onder de verf zitten, remstof of een beetje verfresten in je remvoering, het is er beide niet goed voor, dus daar maak ik me niet zo druk om, is geen S3 met dikke brembo's he.... Bij normaal gebruik zul je daar dus echt geen hinder van ondervinden... Wat denk je overigens als je auto 3 a 4 weken stilstaan en je rem de eeste keer met al die roest aan je schijven.... Verglazen doen blokken niet zomaar hoor, daar is wel meer dan een halve mm verf voor nodig...
Bedankt voor de complimenten BTW :-b Ben zelf ook blij met de auto, rijdt echt heerlijk....
emiel zei:Pedalen ed komt toch erg veel rotzooi vanaf als je er wat apc op spuit en schoonmaakt....
After market radio is al erg genoeg