• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Aan de slag

@WimWerf De praktijk leert dat het ook vrijwel altijd de gebruiker is (of de keuze om onder verkeerde omstandigheden wax aan te brengen). Mensen zeggen altijd dat ze wax dun aanbrengen, zelfs al zit er een compleet witte laag op de lak. Sommige mensen denken dat wax aanbrengen net zo iets is als schilderen en dat je dus echt een laag moet zien. In mijn ervaring zie je bij een goed aangebrachte waxlaag alleen een niet al te groot verschil in glans. Voor de goede orde: ik heb ook wel eens een wax die ik niet kende veel te dik aangebracht, en vervolgens anderhalf uur bezig geweest om het dak uit te buffen. Dus ook bij mij gaat het wel eens fout, maar dan weet ik (achteraf) dat ik het zelf niet goed heb gedaan. Voel je dus niet persoonlijk aangevallen, en er is hier niet één ervaren detailer die nooit fouten heeft gemaakt. Het doel van het forum is om elkaar te helpen en van elkaar te leren, maar bepaalde fouten zie je eigenlijk elke keer weer opnieuw op het forum verschijnen.
 
Laatst bewerkt: