• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

aan welke zou ik als eerste gaan beginnen? Golf of Passat? MY FIRST DETAIL JOB *UPDATE en klaar !!!

tamer zei:
Ziet er goed uit zeg:-)^ Mooie glans, echt n kleur om weer van te genieten.

Welke vond je lekkerder werken met de exp, de pb pad of de monello? Ik zelf vind het niet lekker werken om met een MF pad de wax aan te brengen, SF werkt prettiger vind ik.

Ik moet zeggen met de monello is veel lekkerder werken. Je kan het product goed dun verdelen en het verbruikt minder. Dus voor mij de monello pad's

Je kunt tevreden zijn met het resultaat hoor. Good Job!
Bij een rode auto is het inderdaad zaak om hem goed bij te houden, maar nu je het virus te pakken hebt ben ik daar niet zo bang voor.

BlackPassat zei:
Je kunt tevreden zijn met het resultaat hoor. Good Job!
Bij een rode auto is het inderdaad zaak om hem goed bij te houden, maar nu je het virus te pakken hebt ben ik daar niet zo bang voor.

Dank je wel. En nu inderdaad bijhouden. Mmar dat komt wel goed..

Erg netjes geworden!
Zou je m niet toppen met een wax? Lijkt me nog duurzamer namelijk.

Erg netjes geworden! Al zie ik in het TL licht nog wat lichte swirls, die je er wellicht machinaal makkelijk had uitgekregen.

Mer ur blink goot!:-)^

Knap werk hoor! Mooi resultaat behaald voor "ouderwets" handwerk;)

Voor de Passat misschien beter met een DAP aan de gang. Misschien woont er iemand bij je in de buurt die je daarmee kan helpen: https://forum.Carclean.com/threads/waar-zit-wie.6186/

Toch een heel mooi resultaat behaald met handwerk, Pascal. Wat ziet ie er mooi rood uit.
Ook ik ben met de hand begonnen. Je ziet voelt al wat een kleibeurt voor een verschil maakt.
Polijsten met de DAP gaat veel sneller en haal je inderdaad meer correctie.
Gewoon even wachten op een goede aanbieding.
Mocht je een keer de DAP willen proberen, ik woon niet al te ver uit de buurt.

McShine zei:
Erg netjes geworden! Al zie ik in het TL licht nog wat lichte swirls, die je er wellicht machinaal makkelijk had uitgekregen.

Mer ur blink goot!:-)^

Danke ralf veur de complimente!!

Er zitten inderdaad nog lichte swirls. Klopt !!
Maar ik moet nog kijken wanneer ik een dap ga aanschaffen en met die wil ik dan ook de passat gaan doen.
Of ik moet ergens eent je zien te vinden welke ik kan bij proberen...

grtz
Pascal

Ben je effe op je werk en wil je naar huis krijg je dit te zien als verassing !!!! En natuurlijk geen briefje erbij met de afzender !!!
Fijn he !!!!@!!@#!@$$%%^$^^$%^%$^%^@#$

DSC01644.webp

DSC01640.webp

DSC01647.webp

JC, wat een eikels! ]-0 Ben je weer lekker mee! en bedankt he!
Zitten er ook nog deuken in? of alleen geschaafd?

Rolf zei:
JC, wat een eikels! ]-0 Ben je weer lekker mee! en bedankt he!
Zitten er ook nog deuken in? of alleen geschaafd?

Ja wat een eikels !!!!
Maar ik hoop dat we hem op de camera kunnen vinden!!!> Men is aan het kijken of ze wat kunnen vinden !!!

Het is gelukkig alleen geschaafd..de witte lak krij ik wel van af maar het doffe eronder niet !!!