• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Aangenaam kennis met jullie te maken...

SergeZuyd

Detailing rookie
3 sep 2012
5
0
Hallo Forumleden,

Ik zou me graag even aan jullie voorstellen.

Mijn naam is Serge (bijna 32) en ik woon in het uiterste zuiden van zuid-Limburg.

Betreffende "car detailing" ben ik een absolute beginner en het is dan ook de recente aanschaf van een nieuwe auto die mij ertoe bewoog om eens wat dieper op het onderhoudsaspect in te gaan. Ik heb namelijk een Skoda Citigo aangeschaft in de kleur Black Magic (een zwarte metallic lak). Hoewel ik een leek ben, ben ik me natuurlijk wel terdege bewust van het feit dat de kleur zwart goed onderhoud vereist. En zodoende kwam ik bij jullie terecht.

Op dit moment is mijn auto nog niet geleverd (vorige week pas geproduceerd) en ik gebruik mijn tijd dan ook om me zoveel mogelijk in te lezen op de verschillende onderwerpen. Ik heb mijn dealer op het hart gedrukt om vooral de inbegrepen Teflon-behandeling over te slaan. Hoewel ik nog veel moet leren werd me hier al zeer gauw duidelijk dat ik dit soort ongein niet moet willen. Ik ben momenteel een stappenplan aan het opstellen wat ik later vandaag graag aan jullie zou willen voorleggen. Lijkt me een betere aanpak dan zo'n dubieus gemakzuchtig laagje surrogaat Teflon, ontsproten uit de breinen van de rode broeken brigade van de marketingafdeling.

Bedankt voor jullie tijd en aandacht, en voor het fijne forum wat jullie hier draaiende houden!


Ps. Indien er een ervaren detailer in de buurt woont (driehoek Parkstad/Maastricht/Sittard) en zin en tijd heeft om me wat tips en trucs te leren, dan houd ik mij van harte aanbevolen!
 
Niks tegen marketeers, ik heb er thuis ook een ;)
Naast jouw openingstitel vind ik deze wel erg leuk

SergeZuyd zei:
... zo'n dubieus gemakzuchtig laagje surrogaat Teflon, ontsproten uit de breinen van de rode broeken brigade van de marketingafdeling. ...

Limburg stikt van de detailers
Ennuh die weten wat "schoen" is