• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Aangenaam kennis te maken, ik ben ...

Sidney

Detailing trainee
29 nov 2021
3
25
Utrecht
Hoi mede-detailers,

Ik ben Sidney, woonachtig, geboren en getogen in Utrecht.
Halfjaartje geleden mijn rijbewijs gehaald en direct een auto gekocht, een Opel Astra J hatchback 1.4L turbo (140pk, 200Nm), benzine, handgeschakeld.
Deze heb ik inmiddels laten chippen naar 177pk, 250Nm.

Ik ben erg van het customizen, je eigen draai aan dingen geven.
Nadat ik deze auto had gekocht, ben ik direct gaan googlen en youtuben naar leuke dingen die ik zou kunnen aanpassen/toevoegen.
Daarnaast zocht ik naar tips hoe je een auto goed kan onderhouden, ben een perfectionist.
Kwam via deze weg terecht op detailing, wat inmiddels heel veel van mijn vrije tijd in beslag heeft genomen.
Ik heb een nieuwe hobby gevonden! :D

Ik ben gaan zoeken naar producten om mijn auto te detailen, kwam toen al snel terecht op Carclean.
Even later kwam ik erachter dat er ook een forum is, hier viel mij op dat dit een erg leuke community is.
Heb hier heel geleerd en veel tips opgedaan.

Hieronder wat foto's van mijn auto
Wat ik al heb aangepast:
-nieuwe koplampen, nieuwe achterlichten
-velgen, spiegels, deurhendels, radioantenne, sierlijsten dak, zwart gespoten met Plastidip
-remklauwen rood geverfd
-van de zomer zelf m'n auto gepolijst

IMG_20211013_174524.jpg

IMG_20211029_100025 (2).jpg
IMG_20211013_173532 (2).jpg
IMG_20211120_171143.jpg
IMG_20211029_095833 (1).jpg