• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Aangenaam kennis te maken

VAGfrans

Detailing trainee
7 jan 2022
14
45
Hallo Allemaal,
Ik lees al een tijdje mee, dus nu toch maar eens voorstellen.
Frans is de naam, 55 jaar, woonachtig tussen Rotterdam en Gouda ;).
Al een jaar of 30 rijd ik voornamelijk VAG, van audi 100 tot golf, van transporter(s) tot passat.
Momenteel trotse bezitter van een witte Tiguan 1.5 TSI 150PK ACT DSG Highline Business R-line Black Style ( geen chroom delen).
Door de kleur veroordeeld tot regelmatig wassen en poetsen, dus de nodige bestellingen zijn in de loop van de tijd al gedaan en wordt naar alle tevredenheid gebruikt.
Door dit forum al veel geleerd en hoop in de toekomst nog veel meer te leren over allerhande poetscombi's.
 
Welkom en veel plezier gewenst op dit forum.

Mooie wagen heb je! Waar was je 'm? Aan huis of ...?
 
Welkom! Mijn vader had tot ver in deze eeuw een Audi 100, dus daar heb ik vele uren in doorgebracht!
 
Dank allen! Profielfoto doet eigenlijk geen recht, is gemaakt met de telefoon.
Vooral het ontbreken van enig chromen deel geeft de auto mijns inziens een lekker agressief uiterlijk.