• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Aankondiging: prijsstijgingen per 1 februari!

Zit me hardop af te vragen of ik moet gaan hamsteren, maar ik weet eigenlijk niet wat ik nog echt nodig heb/bijna op is. Gelukkig staan Scholl en MF madness niet in de lijst. Wat Frans zegt, het had (afgezien van de verzendkosten) eigenlijk nooit zin om zelf in Engeland te kopen, maar ja, dat kan natuurlijk niet altijd zo blijven. Jammer, maar begrijpelijk.

Mikail;n414241 zei:
Ik moet nog alleen een dap900 power pack aanschaffen, worden deze dan ook duurder aangezien de producten van monello zijn?
Het gaat dan om de pads van Monello, deze worden in de USA geproduceerd. Power Pack zal wellicht een paar euro duurder worden.

benz;n414223 zei:
Ben nog aan wachten tot er enkele producten van Gyeon nog binnen komen, maar dan zal ik pech hebben , want dan is er de prijsverhoging al.
Gewoon nu alvast de producten bestellen tegen de huidige prijs, dat kan en mag gewoon. :ja

Maar even wat extra Gyeon Wetcoat bestellen dan.
Dat is gewoon een topper, die er bij mij in blijft.
Zelfs met een vuile wagen, blijft de beading en sheeting nog steeds overduidelijk aanwezig.

Het is helaas niet anders, door wisselende koersen zijn deze dingen niet te voorkomen,, hopelijk zakken jullie wel met de prijs als de koersen weer verzwakken!

• Leuk
Reacties: opelmark
Jammer dat de prijs omhoog gaat, maar de euro wordt nu eenmaal steeds minder waard.
helaas weet ik pas na de klachtenprocedure bij focwa wat ik precies bij moet bestellen dus valt het iets duurder uit, het is niet anders, liever iets duurder dan helemaal niet te koop.

Hmm, na een nachtje slapen bedacht dat de Prep als eerste aan vervanging toe is. Beetje een cheeky vraag, maar mag ik weten wat de nieuwe prijs voor Prep wordt? Voel je vrij om het te negeren, want ik kan me voorstellen dat je er niet op zit te wachten als iedereen dat gaat vragen. Of zitten er misschien 4L verpakking van Prep aan te komen?