• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Aankoop dap500 en welke pads.

altezza1978

Detailing addict
14 mei 2009
5
50
46
Ik ben van plan een dap500 te kopen, alleen ben ik er nog niet uit welke pads ik erbij moet nemen.
Ik heb de volgende produkten:

PB SSR 1
PB Black hole
Exp pure sealant
Pb SSR 2.5

Ik heb ook nog natty's bleu wax, maar volgens mij hoeft dat niet echt met een machine.
Nu heb ik effe rondgekeken op forum, en er staan wel wat suggesties.
Maar omdat er nu ook nieuwe pads zijn bijgekomen weet ik niet welke beter is.
Ik zie: Curved css pads, Dual density, Kompressor pad en de normale smartpads.
Iemand suggesties welke pads ik het beste kan nemen.
Het is bedoeld voor een VW Golf.

Groetjes

Bedankt voor je reactie, maar zijn die nieuwe kompressor pads niet beter ofzo.
Omdat ik mijn dap500 nog moet bestellen, wou ik het gelijk goed doen.

Dibbuz heeft ze getest en ze zijn met name beter voor golvende oppervlaktes. Voor rechte delen zijn de smartpads volgens mij prima.

De groene light polishing/Finnessing kan ik je ook nog aanraden ( werkt mooi af met PB Professional Polish)

verder als je alles wilt hebben de rode pads voor sealants en vloeibare waxen en de blauwe pads voor de paste waxes.

Ik denk dat ik het voorlopig doe met 2x wit 2x orange en 2x zwart pads, maar wel in 2 verschillende maten.
Zijn er ook pads voor het uitboenen van polijstprodukten/ waxen, of is het beter dit met de hand te doen.

uitboenen en aanbrengen van wax kan met zwart, blauw en rood.

Cento...inderdaad, de light green is ook erg fijn maar niet op voorraad, ik wacht er nog op!

@altezza1978,
ik denk dat je wel de juiste kleuren hebt gekozen (wit + oranje voor de SSR's, zwart voor Black Hole). Voor de EX-P zou ik een rode pad nemen, voor de Natty's een rode handpad.

Bedankt voor alle suggesties, ik ben er uitgekomen.
Ik neem 2x wit, 2x orange, 2x zwart, 1x rood, 1 x blauw en een rode handpad.
Nu snel bestellen en hopen dat alles voor zaterdag binnen is.