• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Aankoop DAP500 + welke pads

Kurtje

Detailing addict
15 jul 2009
217
65
Hey iedereen

Ik ben ook pas nieuw in het detailing gebeuren, maar mijn toekomstige wagen wil ik toch perfect gaan onderhouden.
Het gaat om een nieuwe Golf VI GTI in de kleur Carbon Steel Grey (donker grijze kleur)

Nu is mijn vraag, ik heb een heel arsenaal aan Smartwax producten:

- Smartwax Washmitt
- Smart Carwash 473ml
- Chemical Guys Myracle Dryer
- Smart Wax 473ml
- Smart Rimwax
- Smart Detail 473ml
- Smart Clay
- Smart Dressing
- Smart Sealant
- Meguiars Microfiber pack (3 stuks)
- Meguiars Pads 6 stuks
- Ultra zachte buffel towel 4 stuks
- Smartgel
- Smart Polish
- Smartconcours Paste Wax

Komt misschien nog een CG EZ Creme Glaze bij als glansversterker.

Nu is mijn vraag, stel dat ik toch machinaal aan de slag wil gaan met een DAP500. Welke extra producten en welke pads zouden jullie mij aanraden om de wagen mooi te kunnen onderhouden?

Groetjes
Kurt

Ahja even vermelden, mijn broer heeft nog de Meguiars Ultimate Compound die ook met de DAP500 kan toegepast worden...

Misschien naar het dap actie pakket kijken. https://www.Carclean.com/product/DAP/DAP500_CCS_Starterspakket_0_101518

dat is inderdaad een heel mooie oplossing...!!!

Denk je dat ik daarmee in combinatie met mijn Smartwax producten goed aan de slag kan?

De Smartpolish en de SSR 1 zijn volgens mij een beetje van hetzelfde, of kan je de Smartwax Polish meer als finishing polish gebruiken?
Dat zou dan wel ideaal zijn...

je kan natuurlijk als je ssr producten niet wilt hebben, gewoon de losse dap kopen en aanvullen met de pads die jij nodig hebt.

DAP500

alteaniels zei:
je kan natuurlijk als je ssr producten niet wilt hebben, gewoon de losse dap kopen en aanvullen met de pads die jij nodig hebt.

DAP500

Ja inderdaad kan ik ook doen, echter welke pads heb ik nodig om de smartpolish aan te brengen?

En eventueel welke pads nog voor de GC EZ Creme Glaze om na de Smartpolish aan te brengen?

De sealant en wax kan je inderdaad makkelijk met de hand doen...

Ik heb zonet de bestelling en de vooruitbetaling gedaan bij carclean van de Dap500 starterskit, een heel pak extra pads, de Black hole en verschillende doeken van Dodo en Poorboys :)

Alles bij elkaar een heel bedrag, maar dat is de auto me wel waard...
Nu wachten op het leuke pakketje :D

Ha Kurt,

De test is vandaag goed bevallen zie ik? Hartelijk dank voor de mooie bestelling. Alles is voorradig, dus we doen ons best het zo snel mogelijk bij je te hebben. :ja

Inderdaad heb redelijk veel ineens besteld, maar dat bespaarde me de verzendkosten ;)

Thanks Tim voor de info en tijd!!!