• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Aansluitingen Nilfisk hogedrukslang 10m passen niet...

Juffer1 zei:
Zoals aangegeven, VVS is erkens Nilfisk dealer en service point. Die kunnen dus gewoon die niet passende connectoren verwijderen en er 2 juiste op terug monteren.
Heb ditzelfde ook bij onze Karcher gehad, even naar Barneveld gereden en 5 minuten later had ik een verleng slang die wel past. Was destijds 15 euro kwijt incl. materiaal en montage.
Mij vertellen ze dat ze dat NIET kunnen.....
Zit toch in Dordrecht?
 
Mbt die verlengslang:
Toch vermoed ik dat de aansluiting op de HD niet past op de c100.3, aangezien die er hetzelfde uitziet als de 10m-slang die ik nu had besteld en die padte ook niet op mn oudere serie HD.
 
sdirkx zei:
Mij vertellen ze dat ze dat NIET kunnen.....
Zit toch in Dordrecht?

Klopt helemaal. Wel vaag aangezien ze dat een half jaar geleden voor ons bedrijf op verzoek wel hebben gedaan ?
 
Vandaag bij VVS een C100.5 opgehaald (als vervanger voor m'n C100.3). Omdat de C100.5 wel Click-and-clean-koppelingen heeft, kan ik de 10m-slang die ik nu heb gewoon gebruiken. Daarnaast heb ik 5 jaar garantie, dus kan er voorlopig weer even meer vooruit :party: