• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Achterklep letter verwijderen,.How to?

Snitser

Detailing chief
21 mei 2008
1.311
85
Hi,.

Iemand tips en tools voor het verwijderen van letters op de kofferklep.
weet nu niet beter dan de visdraad en fohn methode...

Greetz
 
ik heb het op een zonnige dag gedaan
kontje naar de zon geparkeerd, paar uur wachten en toen kon ik ze er zo vanaf halen met een heel dun touwtje, had geen fohn nodig
 
Paultjuh zei:
ik heb het op een zonnige dag gedaan
kontje naar de zon geparkeerd, paar uur wachten en toen kon ik ze er zo vanaf halen met een heel dun touwtje, had geen fohn nodig
word alleen lastig om dat uit te voeren atm als je naar het weer kijkt van de afgelopen tijd ]-0
 
Paultjuh zei:
ik heb het op een zonnige dag gedaan
kontje naar de zon geparkeerd, paar uur wachten en toen......

je kont verbrand :D

maar gewoon eerst de decals verwijderen en dan de kit wil ook goed binnen hoor, mocht het regenachtig zijn, even de fohn erop en voorzichtig verwijderen..

laatst bij een rode honda gedaan, viel me erg af want was enorm verkleurd onder de letters dus moest toen alsnog de hele klep opnieuw polijsten
 
Kaosh zei:
word alleen lastig om dat uit te voeren atm als je naar het weer kijkt van de afgelopen tijd ]-0

ja das waar, maar ik had het al langer gepland maar wachtte op een mooie zonnige dag
vond het niet wat om met de fohn buiten te staan, hahaha