• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Achterruit bmw e92

bodi

Detailing addict
9 mei 2013
97
55
Iemand een idee of er een hulpmiddel bestaat om de achterruit van mijn bmw e92 coupe aan de binnenkant te reinigen. Heb een set van smartwax met reiniger, doek om aan te brengen en andere om af te nemen cadeau gekregen van kennis en werkt goed, enkel de achterruit en vooral de onderkant bij deze is zeer moeilijk bereikbaar en blijft wat onzuiverheden, vooral in de hoeken zitten.

Op site zie ik deze https://www.Carclean.com/product/Glass...MP_7601_100736 maar filmpje werkt niet (meer) en dus niet zeker of het iets is, alvast bedankt voor hulp.

Glass master gaat een uitkomst bieden, in principe een doek met plankje erin op een stokkie (heel oneerbiedig geschetst) Werkt voor mij als een tierelier :)

Ik heb er zelf nog niet zo bij stilgestaan maar wellicht is die glassmaster wel wat... Heb je geen foto van de e92?

bedankt mannen, is vooral onderaan heel moeilijk want plankje of hulpmiddel mag niet dik zijn, zeer weinig plaats. Ric, foto met de sinds 2 dagen nieuwe velgen, ervoor styling 359 gehad maar reed minder en kon ik ook zelf niet reinigen, lichamelijk ding en deze daarentegen reinigen supermakkelijk en rijd zoals het moet dus supertevreden.
conv_457.webp