• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Actiedagen januari 2018!

Stilletjes hopen op een DAP aanbieding met black friday, boxing day, sinterklaas en de kerstman. Tussen kerst en oud en nieuw dan toch een DAP900 monello power pack besteld, want Carclean kan niet altijd alles weggeven en nu:joy:

Maar toch weer mooi dat er weer actie´s zijn:heart:
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
32179375-B4F6-43F2-AFFC-8B06B29FFCEA.jpeg
Ah, iets met goed lezen...
 
Ziet iemand kans mij dat mailtje ff te sturen?
Ik had me blijkbaar afgemeld voor de nieuwsbrief.

[mod] e-mailadres maar verwijderd; is mogelijk risico voor spam en je hebt de mail al geforward gekregen [/mod]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Crankalicious is een op zichzelf staand merk. Met de Dol Dwaze Dodo Donderdag krijg je dus alleen 20% korting op de producten van Dodo Juice, niet op de producten van Crankalicious.
 
Aankomende maandag starten wij weer met een aantal mega aanbiedingen! Ontvang de komende weken op verschillende dagen 20% korting op diverse merken.
Beste @Laurette,
Er is niet echt een schema (rooster) waarop te zien is op welke dag welk merk in de aanbieding is dacht ik? In het e-mailbericht stond het in ieder geval niet en in dit onderwerp ook niet.
Ook kan ik niet goed inschatten hoe lang het gaat duren (komende weken).
 
@Aficior Uit de mail:

Op maandag 15 januari is het Mega Meguiar's Maandag! Ontvang de hele dag 20% korting op het gehele assortiment van Meguiar's

Op donderdag 18 januari ontvang je 20% korting op het gehele Dodo Juice assortiment!

Ontvang op zondag 21 januari 20% korting op het gehele assortiment van Scholl Concepts & Surf City Garage!

Op maandag 22 januari is het Monello Monday! Ontvang de hele dag 20% korting op het gehele assortiment van Monello
Zeer voordelige DAP900 pakketten* die je niet mag missen op dinsdag 23 januari

De laatste, maar zeker niet de minste actiedag is de Wolf's Chemicals & Waxaddict woensdag! Ontvang op woensdag 24 januari 20% korting op het gehele assortiment van Wolf's Chemicals en Waxaddict!
 
  • Leuk
Reactions: Aficior
@Soepergrover en @m@rio
Ik kom hier zojuist terug om mijn vraag te rectificeren, omdat ik het inderdaad in het e-mailbericht gelezen had. Helaas had ik jullie er al mee belast.
Hartelijk dank voor jullie antwoorden en excuus voor het misverstand.
 
  • Leuk
Reactions: Cordoba