• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Actiedagen januari 2019!

E

Etterual

Guest
actie.jpg


Het nieuwe jaar is weer begonnen en wat is er leuker dan 2019 starten met hoge kortingen op diverse merken! Aankomende zondag 20 januari starten wij weer met een aantal mega-aanbiedingen! Ontvang de komende weken op verschillende dagen 20% korting op diverse merken.

De korting is op de actiedag al verrekend op de website!

Let op! Op doordeweekse dagen is de actie ook geldig in onze showroom. Valt een actiedag in het weekend, dan kun je deze alleen online bestellen!

Surf City Sunday - Op zondag 20 januari ontvang je 20% korting op het gehele assortiment van Surf City Garage.
Mega Meguiar's Maandag - Op maandag 21 januari ontvang je 20% korting op het gehele assortiment van Meguiar's.
DAPpere Dinsdag - Op dinsdag 22 januari zijn er zeer voordelige DAP900 en DAP900 PLUS pakketten beschikbaar.
Doldwaze Dodo Donderdag - Op donderdag 24 januari ontvang je 20% korting op het gehele assortiment van Dodo Juice.
Super Soft99 Sunday - Op zondag 27 januari ontvang je 20% korting op het gehele assortiment van Soft99.
Monello Monday - Op maandag 28 januari ontvang je 20% korting op het gehele assortiment van Monello.
Waxaddict Woensdag - Op woensdag 30 januari ontvang je 20% korting op het gehele assortiment van Waxaddict.

De verschillende DAP pakketten worden zo snel mogelijk bekend gemaakt!

* Niet geldig in combinatie met andere aanbiedingen, acties of bundels. Dealers en wederverkopers zijn uitgesloten van deelname.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat is nou jammer. Heb ik net waxaddict leather balm besteld. Kan ik wel meer andere zaken bestellen

Ik ben heel benieuwd naar de DAP 900v3 aanbiedingen.
 
Laatst bewerkt:
Op 15 december 2018 heb ik mezelf voorgesteld en laten weten dat ik een goede detailer wil worden. Sindsdien niet meer op het forum geweest, maar in die tijd
heel erg druk bezig geweest met het vergaren van kennis vanuit het forum.Ik heb ik totaal 10 A4's met informatie samengesteld m.b.t. tot alles wat met detailen
te maken heeft.Fijn dat ik dit heb kunnen en mogen doen met behulp van het forum.Nu komt de tijd om te investeren in de middelen en Carclean geeft me daar
alle kans toe zeker met de actiedagen in het vooruitzicht.Tot hoors.
 
Jup, we proberen een keer iets anders! Aangezien Menzerna enkele maanden in ons assortiment is opgenomen is dit het ideale moment om een mooi pakket met deze producten samen te stellen. :)
 
  • Leuk
Reactions: Giltix