• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Advies aankoop pakket DAP Evo icm pads

bimmero38

Detailing trainee
24 dec 2020
40
43
Zwolle
Goedenavond allemaal!

Volgende week wil ik mijn 2e DAP machine aan gaan schaffen. Ik heb op dit moment een Liquid Elements T2000 in bezit met normale en kleine backingplate. De machine zal vooral gebruikt worden op VAG en BMW lakken. Ook ben ik al in het bezit van een aantal flessen Menzerna ( Heavy Cut, Medium, Finish, 3 in 1 ) Ben opzich vrij tevreden met de pasta. Verder heb ik maar een beperkt aantal 125mm pads van Moore. En een aantal pads van 80mm.
Om meer vermogen en uitslag te hebben wil ik de DAP Evo Plus gaan aanschaffen ( Ik heb immers al een kleinere backing plate op m’n LE T2000 , hetzij met minder vermogen )

Nu is mijn vraag. CC bied mooie pakketten aan met onder andere Scholl, Monello en nogmaals Menzerna aan. Dit i.c.m. met de Scholl pads en HDO pads.

Welk pakket of pads zouden jullie mij adviseren? Wellicht hem toch los aanschaffen met extra pads en mijn bestaande Menzerna middelen blijven gebruiken?
Ik hoor graag van jullie!
 
Laatst bewerkt:
@Tim

bedankt voor je reactie, ik heb inmiddels een van je collega’s gesproken en de Evo Plus in combinatie met de Lake Country pads aangeschaft plus Microfiber pad.

Fijn dat je nog reageert!
 
  • Leuk
Reactions: Tim