• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Advies polijstmiddel: SSR 2.5 of SSR 2? -> Het is de Monello lijn geworden

Ik heb op mijn DAP900 als enige een probleem dat mijn witte Kompressor niet lekker wil draaien, ik heb twee stuks en bij allebei heb ik dit "probleem".

Verder zijn de Kompressors echt fijne pads en de meerprijs t.o.v. de LC Smartpads waard

Daarbij komt dat ze bijzonder eenvoudig schoon te krijgen zijn, ikzelf heb geen padwasher (wel gehad overigens) maar ik spray ze in met APC en spoel ze daarna uit onder kraan (water vang ik op in een emmer) even droogdraaien op de DAP en je kunt er weer tegenaan :ja

Ik wil nu ook de Pro900 aanschaffen en neem daarbij ook de Kompressor, 6" is een fijn formaat, groter vind ik niet fijn werken

Gebruik zelf de LC pads voor de DAP.De compressorpads voor de rotary.

Op de rotary vindt ik de compressorpads lekkerder werken.En de LC pads vindt ik fijner op de DAP.

Het is niet persé beter of verstandiger om LC pads te nemen, de Kompressors zijn wel duurder en op een gegeven ogenblik zou dat een rol kunnen spelen bij aanschaf, althans dat was bij mij wel het geval en ik denk velen met mij, maar op een gegeven ogenblik ga je toch de Kompressors kopen :-b dus waarom niet gelijk ;)