• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Reageer op onderwerp

Een handfoamer  of een hoge drukreiniger zou een logische eerste aanvulling zijn, in combinatie met wasemmers met grid. (ik ga er even van uit dat een geschikte tuinslang aanwezig is). Ik vul mijn handfoamer voor een normale wasbeurt met een paar drupjes shampoo en de rest water om het vuil alvast wat los te laten weken. Als je een nieuwe waxlaag aan gaat brengen kun je ook kiezen voor een prewash zoals van Nanolex (deze stript ook enigzins een aanwezige waxlaag, daarom gebruik ik die normaal niet).

Wat ik ook mis in je lijstje is een shampoo met wax (om het halfjaarlijks aangebrachte waxlaagje te boosten, zodat het langer meegaat) of eventueel een spraywax zoals de aqua fobia (de perfetto is hier volgens mij minder geschikt voor).

Afhankelijk van de vervuiling op je auto kun je ook nog een teerverwijderaar en een ijzerverwijderaar aanschaffen, en ik zou een paar extra doeken aanschaffen.