• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Advies wat nog meer te gebruiken?

Koelerboer

Detailing rookie
12 jun 2014
8
0
Goedemiddag,

ik heb vorige week mijn auto gekleid gevoed en gewaxt.
Vind het een mooi resultaat geworden.
29ctmdz.jpg

969fo3.jpg


wie heeft nog tips wat voor spullen ik nog meer kan gaan gebruiken?

Ik heb deze spullen tot nu toe in mijn bezit: [h=1]Monello - Monello Borsa - Detailing Bag
Monello - Wash Mitt[/h] [h=1]Turtle Wax - Super Shampoo - 500ml[/h] [h=1]Monello - Senza Acqua Drying Towel - 70x80cm[/h] [h=1]Auto Finesse - Rejuvenate Pre Wax Cleanser - 500ml[/h] [h=1]Turtle Wax - Black Plastic Restorer - 300ml[/h] [h=1]Monello - Ibrido Hybrid Wax - Edizione Limitata[/h] [h=1]Monello - Peluche Verde - 45x45cm ( een paar doeken )[/h] [h=1]Monello - Dolce Verde Klei Set[/h] [h=1]Autoglym - Leather Cleaner - 500ml[/h] [h=1]Autoglym - Leather Care Balm - 500ml[/h] [h=1]Meguiars - Gold Class Endurance High Gloss Tire Protection Gel - 473ml[/h] [h=1]Meguiars - Tyre Dressing Applicator Pad[/h] [h=1]Scholl Concepts - Black & White DUO Applicator[/h]
Gr Rick
 
Iets om je velgen te ontdoen van vliegroest, remstof. Een ruitenreiniger. Ik ga er vanuit dat je aanvullingen zoekt om met het handje te kunnen doen.
 
Voor de velgen kun je allerhande producten gebruiken. Waar het om gaat is natuurlijk het beschermen en daarna een kwestie van bijhouden. Verschillende merken hebben een wax of sealant voor velgen. Zelf heb ik de velgen behandeld met Nanolex Ultra Paint&Alloy sealant. Daarvoor naar alle tevredenheid Poorboys World Wheel Sealant gebruikt, en nog steeds trouwens.
 
De PB wheel sealant vind ik zelf prettig om op te brengen, echter merk ik wel vaak in een later stadium dat er resten achter blijven, dat terwijl ik toch altijd goed uitwrijf.
 
Leuke auto met een vergevingsgezinde kleur :-" .

Producten die nog handig kunnen zijn:

Spray&wipe
Paardenhaar borstel voor het lederen interieur
2 emmers met gridd guard
Teer/hars remover
Doeken
Doeken
Doeken
enz..