• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Reageer op onderwerp

Niks ten nadele van het bedrijf wat je noemt en ik ken ze niet uit eigen ervaring dus het volgende is puur gebaseerd op de geboden website:

Dit is een poetsbedrijf, geen detailers. Om een genoemde coating aan te brengen is een zeer goede ondergrond nodig welke optimaal helder gepolijst is zonder hologrammen en andere defecten welke pas na een tijdje zichtbaar zijn als ze je auto teruggeven.

De 1000,- euro optie begrijp ik ook dat je dat niet wil doen.

Maar voor ongeveer 300,- heb je een mooie dap met bijbehorende pads, doeken en polijstmiddel zodat je dit nog wel 10x kunt doen, en een dap is zo ongeveer risicoloos in de handen van een normaal mens met een gezond verstand.

Nogmaals, niemand kan beslissen voor je maar ik zou de "poetsbedrijven" laten doen wat ze ze doen, poetsen...en dus bij mijn voertuigen uit de buurt blijven.