Ja hoor
Ik wax momenteel met Meguiars spul en dat bevalt an sich prima. Ik zou alleen graag nu een goedje erop hebben wat mooier blijft tussen de wasbeurten door en wat ik ook makkelijker kan reinigen.
Mijn auto heeft best een stukje show-gehalte vind ik en ik moet hem nu vaker waxen dan waar ik tijd voor heb (heb een dochter van 2...).
Vandaar de keus voor een coating.
Materiaal nodig voor het aanbrengen moet ik aanschaffen en het is mijn bedoeling om dmv (eenvoudigere) wasbeurten de coating bij te houden.
Als het mis gaat, tja dan zou ik inderdaad (per paneel) de boel afmaken en de delen die niet goed zijn gegaan opnieuw laten polijsten en dan her-coaten.
Met polijsten kun je de originele lak verklooien, en met de coating hooguit iets erop verpesten wat er weer afgehaald kan worden..
Nee, geen nieuwsbrief gekregen (die had ik in het verleden uitgezet...) maar ik kijk er nu naar en is wel een goed idee om in de gaten te houden (eerst een lijstje samenstellen wat ik dan zou willen en kijken of die tussen de aanbiedingen staan).
Ik kan je niet vertellen hoe ze aan de 200 euro komen, wel dat ik hem 1 a anderhalve dag kwijt ben en het ook de basis is van hun pakket waarbij ze een glascoating wel aanbrengen. Ze doen dit normaal niet heb ik begrepen maar hij heeft mijn auto ook gezien en wellicht is hij in een betere staat dan andere waardoor het wellicht minder werk is? (geen idee hoor maar ik kan je weinig vertellen over zijn prijsopbouw...)
Nogmaals, ik zou het zeker wel overwegen met hulp van een ervaren persoon om de risicos te vermijden...
Wel gek overigens.. Mijn remmen heb ik ook zelf gedaan, dakrailing zelf gespoten etc etc en ik zie hier een stuk minder risico in dan het polijsten van mijn auto... ik zit wat raar in elkaar wellicht