• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Reageer op onderwerp

Okidoki, "even" de informatie opgezogen...pfff wat een hoop.

Hoop wel dat het nog actueel is qua producten enzo..

mijn huidige inventaris: zie foto:) de detailer is nog ruim anderhalve fles dus dat zou ruim voldoende moeten zijn om mee te kleien.

Shampoo heb ik nog voldoende, 2x Meg washmitt, de water magnet droogdoek en 3 MF doeken. Wax en applicators doen er even niet toe nu.

Wenslist voor de SSS:

- De dap set met de 900 wegens ergonomie en omdat ik denk dat mijn lak een hip soort beton bevat... a  179,-

- Nanolex Si3D paint coating complete 50ml a 60,-

- Monello Dolce verde klei a 16,19 (10% korting)

- Monello Senza Aqua drying towel a 10,- (2e is altijd handig en voor 10 euro laat ik hem maar niet liggen;))

- Autoglym vynil and rubber care a 8,- (voor alle andere delen dan de lak zegmaar)

Ik heb de nanolex gekozen gezien ik hem in een gesloten ruimte kan verwerken en hij (na vergelijk van de beschijvingen) het makkelijkst en ook in 1x aan te brengen lijkt.

Heeft iemand nog addenda of tips voor mee te bestellen items qua polijstschijven/middelen/etc? Zover ik kan lezen zou het hiermee compleet moeten zijn, mede ook omdat mijn auto schadevrij is (ook zo goed als geen echt zichtbare krasjes of dergelijke dus ik hoef niet "schurend" te polijsten als het goed is).

Alvast dank!!