• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Reageer op onderwerp

HAHAHA Ik durf je te zeggen dat dit de aller aller aller eerste keer is sinds ik mijn auto heb dat er iets op staat.. Ik had geen lichte ondergrond in mijn garage en het regende toen dus ik had even weinig keus... (jaja schijtsmoes ik weet het...)

Heb je ervaring met beide?

Qua kosten maakt het me niet heel veel uit, sterker nog, hij is nu in de aanbieding maar helaas niet voorradig/bestelbaar... Daarnaast moet ik er een aparte ontvetter bij hebben wat het inderdaad iets duurder maakt. Wat me het meeste opvalt is dat je Prime met een Cure na het aanbrengen moet behandelen en daarna compleet met rust moet laten. Volgens mij werkt dat dan behoorlijk vervelend als je meerdere panelen naast elkaar doet/panelen in meerdere delen moet verdelen... toch? werken met een enkel middel en dan verdelen en uitpoetsen en daarna het paneel ernaast heb je hooguit een risico van een stukje overlap wat volgens mij (denk ik?) niet zichtbaar is en alleen maar beter voor de dekking. Enige wat ik wel zie bij de Si3D dat ze aangeven na de polijstbeurt de auto moet wassen en dat brengt ook weer risicos met zich mee (maar anders slaat hij mogelijk wit uit?)

Nee uiteraard zitten er krasjes op maar ik bedoelde meer dat er geen dermate krasjes op zitten dat ik een grovere polijstmiddel nodig denk te hebben dan degene die bij de set zit.