• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

AEG EX 150 E vraagje

Xizer

Detailing chief
22 mei 2008
1.596
85
Ik zit momenteel met een vraagje over mijn AEG. Ik heb deze nu enkele keren gebruikt en ik vind dat hij een raar geluid maakt. Ik kan me niet meer herinneren of hij dit in het begin ook deed of niet dus vandaar mijn vraag aan mensen met dezelfde machine. Klinkt het bekend? Het geluid is misschien niet al te duidelijk op het filmpje maar het klinkt net alsof je ijzer tegen ijzer hoort komen van binnen in het apparaat.


Kan nog even duren voordat 'he's processed' op youtube.
 
Kan aan mij liggen ( of aan de kwalitiet van het filmpje ) maar het lijkt wel alsof er ergens een lagertje is uitgelopen.
( hoor je het beste als je hem "opstart" )

Kweet niet hoe lang je hem nu hebt, maar als je nog binnen de garantie termijn zit, gewoon even terug gaan.

Dit klinkt inderdaad niet zoals het zou moeten.
 
Zitten de boutjes waarmee de backingplate vastzit, wel goed aangedraaid?

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Zie posities M5, M4, M3, E3

Patrick
 
De machine is denk ik 3 maanden oud ofzo. Ik zal die boutjes morgen eens checken patrick! Thx!
 
Het zit um niet in de boutje maar in het inwendige mechanisme van de machine. Zojuist de leverancier opgebeld maar helaas geen gehoor. Damn.. heb de machine begin volgende week nodig voor een klus.. ]-0
 
@ Xizer:

Zit de machine nog in de garantie? Zo ja, niets meer aan de machine doen en lekker wegbrengen naar een AEG dealer en deze voor reparatie opstruren.

Heb je geen garantie meer, dan kun je em alsnog laten opsturen en een prijsopgave doen voor reparatie.
Eventueel afwegen of de reparatie het nog waard is.

Ik weet dat bij sommige merken zoals Festool, DeWalt dat ze onder een bepaalde prijs (zeg 75 euro) de machine direct repareren zonder tegenbericht. Daarboven volgt een prijsopgave.
Stel jezelf een limiet op waarvoor de machine gerepareerd mag worden indien nodig.

Patrick
 
De machine is 3 maanden oud. Volgens mij zit er op AEG 3 jaar garantie dus ik neem aan dat dit probleem kostenloos opgelost gaat worden. Als ik friesland tools eens aan de phone ga krijgen heet dat... Krijg de hele dag al geen gehoor!
 
@ Xizer:

Heb je de macine aangemeld via internet voor de 3 jaar garantie? Normaal heb je 1 jar, via registratie pas 3 jaar. ;)
En niet bellen, maar gewoon langs gaan bij een AEG dealerschap in je buurt.

Patrick
 
Nee heb hem niet aangemeld. Stom, had ik inderdaad moeten doen. Maar goed, zit nog altijd binnen dat jaar dus ik neem aan dat er geen probleem van gemaakt wordt.
 
Nou vandaag gebeld en kreeg eindelijk gehoor. Het was schijnbaar een bekend probleem bij de AEG maar ze hebben het geen reden gevonden om de machines terug te halen en te vervangen. Ze komen hem hier bij mij ophalen en over een paar dagen krijg ik hem gerepareerd terug of ontvang een nieuwe!