• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Afbeelding in onderschrift niet toegestaan?

MeanMachine

Detailing trainee
9 dec 2012
85
37
Daarstraks wou ik een afbeelding conform de richtlijnen (80 x 1000 pixels) als onderschrift instellen. Helaas kreeg ik steeds de volgende foutmelding: Je handtekening bevat niet-toegestane img BBCode.

Zijn afbeeldingen niet meer toegestaan in het onderschrift? Als dit zo is stel ik voor om de forumregels aan te passen om verwarring te voorkomen.

Carclean.com zei:
Afbeeldingen in onderschriften mogen maximaal 80 pixels hoog zijn en 1000 pixels breed. Deze afbeeldingen mogen ondersteund worden door maximaal twee tekstregels (boven en/of onder de afbeelding) met een gemiddelde lettergrootte.


Groeten, MeanMachine
 
Volgens mij kan het niet meer sinds een forum update.
Ik had het zelfde probleem.
Mooie afbeelding gemaakt en dan krijg je de foutmelding]-0
 
Ruimt lekker op al die afbeeldingen in het onderschrift als dat werkelijk zo is, maakt er een rommelig druk zootje van.
 
Heb ik een flinke tijd geleden al eens aangekaart, maar zie er verder geen probleem in... Lekker zo laten, ook alle huidige ploaties eruit, veel rustiger....
 
Ik heb er even een screenshot van genomen:

probleem_onderschrift.jpg


Het is maar een idee, maar misschien hebben sommige mensen nog een afbeelding in hun onderschrift omdat zij die al hadden voor een update van de forumsoftware? Hopelijk wordt dit gefixt, want een afbeelding conform de richtlijnen is volgens mij helemaal niet storend.
 
Het zou nu moeten werken, ik heb nu de [ IMG]http : / / tag toegevoegd aan de toegestane BB-Code.[ /IMG]
 
Laatst bewerkt door een moderator: