• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

afko´s

sampdoria

Detailing rookie
17 feb 2011
30
0
Ik lees al een tijdje mee op dit forum, en er is één ding wat mij opviel:

In topics wordt veel gebruik gemaakt van afkortingen, zoiets als

Bij CC verkopen ze de APC van CG :weetniet

Nu weet ik wat er staat, maar als "beginneling" sta je toch een beetje met de oren te klapperen.

Ik wil er dan ook voor pleiten dit soort dingen volledig uit te schrijven,om de leesbaarheid van het forum
te vergroten c.q te behouden:-)^

Ik geef je volledig gelijk en heb het al vaker aangegeven.
Het is voor beginnelingen erg lastig om te achterhalen waar het nu over gaat.

Dit is al een mooie start

APC vind ik nog meevallen, sterker nog , zo zijn ze in de shop terug te vinden. Maar ik zie inderdaad soms afkortingen waarvan ik denk LMFGTFM(yself)....:lol

Hey McShine,
Als we het toch over afkortingen hebben en op een Nederlands forum zitten dan..... echt het is maar een geintjuh hoor,
maar verbeter dan het forum/de wereld en begin bij....... A.k.a. Rolf......
En jawel hoor, ik weet wat het betekent maar nogmaals geintjuh....

Misschien dat mijn verstand me een beetje in de steek begint te laten o.i.d. maar ik meen me toch te herinneren dat we hier ooit is een mega waslijst met afkortingen hadden voor alle produkten? :weetniet Ik heb lopen zoeken maar kan niks vinden. Of ben ik in de war met het oude Meg's forum? Dat was dacht ik in dezelfde tijd met die lijst waar alle M's werden beschreven als ik me niet vergis. :|

Ik weet niet of het met deze forum software kan, maar in de tijd dat ik nog phpbb gebruikte had je een acronym mod. Hierbij werden dus de afkortingen onderstreept (o.i.d) en als je er met je cursor over heen ging zag je volledige betekenis van die afkorting. Misschien heeft CC hier wat aan?

DennisD zei:
Ik weet niet of het met deze forum software kan, maar in de tijd dat ik nog phpbb gebruikte had je een acronym mod. Hierbij werden dus de afkortingen onderstreept (o.i.d) en als je er met je cursor over heen ging zag je volledige betekenis van die afkorting. Misschien heeft CC hier wat aan?

Dat vind ik wel een mooi idee.. Alleen het moet niet de bedoeling zijn, wanneer ik succes type.. dat cc dan onderstreept wordt, omdat dat dan CarClean betekend ;)

Uiteraard is dit dan alleen als het losse combinaties zijn en dus niet de letters die toevallig achter elkaar staan in een woord.

DennisD zei:

Ik ben ook voor het idee van DennisD. Wordt idd (inderdaad :)_[] ) op veel fora gebruikt.

Havanna zei:
Misschien dat mijn verstand me een beetje in de steek begint te laten o.i.d. maar ik meen me toch te herinneren dat we hier ooit is een mega waslijst met afkortingen hadden voor alle produkten? :weetniet Ik heb lopen zoeken maar kan niks vinden. Of ben ik in de war met het oude Meg's forum? Dat was dacht ik in dezelfde tijd met die lijst waar alle M's werden beschreven als ik me niet vergis. :|

je hebt gelijk hoor!
hier staat hij :cool

https://forum.Carclean.com/threads/verklaringslijst-meguiars-productbenamingen.138/

overigens,

woordjes als "carclea n"(zonder spatie) worden automatisch vervangen door "Carclean.com"

dus weet niet of de lijst met afkortingen is in te voeren in dat systeem? :ja

Zonet gemerkt dat ik zonder dat ik er erg in had weer eens een afkorting gebruikte...(ik had me naar aanleiding van dit topic nochtans voorgenomen hierop te letten)...het is blijkbaar een hardnekkige gewoonte...:( die software zou inderdaad wel handig zijn dus. :ja