Nee, dat ik dat dak niet aanraak als ik de wagen was. Bij SAAB zeggen ze dat je er niet met zeep op moogt.
Eens stofzuigen. Of eens nat maken en dan aftrekken met een 'trekkertje' voor de ruiten, als er kattenhaar op ligt.
Het is een stoffen dak, geen similileren zoals mijn moeders vorige cabrio van meer als tien jaar geleden, een golfje
Ik ga eens iets moeten voor kopen voor de kap, maar er zijn rafelingen aan de boorden, en mijn moeder zou er eens een nieuwe kap op willen laten zetten.
En ik het najaar wordt de SAAB herspoten omdat hij een beetje aan het roesten is. Niet veel, maar het mag niet erger worden.
235000 kilometer en nog van geen ophouden weten! Zweedse kwaliteit dus. Mechanisch probleemloos. Ik denk dat mijn moeder die wagen nog liever compleet laat reviseren ter waarde van een nieuwe 9-3 dan dat ze een 9-3 gaat kopen.
Ik geef haar groot gelijk!!
Liever in een oude bak met karakter dan in een "veilige keuze" die op niets trekt.
Eens stofzuigen. Of eens nat maken en dan aftrekken met een 'trekkertje' voor de ruiten, als er kattenhaar op ligt.
Het is een stoffen dak, geen similileren zoals mijn moeders vorige cabrio van meer als tien jaar geleden, een golfje
Ik ga eens iets moeten voor kopen voor de kap, maar er zijn rafelingen aan de boorden, en mijn moeder zou er eens een nieuwe kap op willen laten zetten.
En ik het najaar wordt de SAAB herspoten omdat hij een beetje aan het roesten is. Niet veel, maar het mag niet erger worden.
235000 kilometer en nog van geen ophouden weten! Zweedse kwaliteit dus. Mechanisch probleemloos. Ik denk dat mijn moeder die wagen nog liever compleet laat reviseren ter waarde van een nieuwe 9-3 dan dat ze een 9-3 gaat kopen.
Ik geef haar groot gelijk!!
Liever in een oude bak met karakter dan in een "veilige keuze" die op niets trekt.