• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Afspoelen zonder tuinslang-gieter een oplossing,

Nee, dat ik dat dak niet aanraak als ik de wagen was. Bij SAAB zeggen ze dat je er niet met zeep op moogt.

Eens stofzuigen. Of eens nat maken en dan aftrekken met een 'trekkertje' voor de ruiten, als er kattenhaar op ligt.

Het is een stoffen dak, geen similileren zoals mijn moeders vorige cabrio van meer als tien jaar geleden, een golfje

Ik ga eens iets moeten voor kopen voor de kap, maar er zijn rafelingen aan de boorden, en mijn moeder zou er eens een nieuwe kap op willen laten zetten.
En ik het najaar wordt de SAAB herspoten omdat hij een beetje aan het roesten is. Niet veel, maar het mag niet erger worden.

235000 kilometer en nog van geen ophouden weten! Zweedse kwaliteit dus. Mechanisch probleemloos. Ik denk dat mijn moeder die wagen nog liever compleet laat reviseren ter waarde van een nieuwe 9-3 dan dat ze een 9-3 gaat kopen.

Ik geef haar groot gelijk!!

Liever in een oude bak met karakter dan in een "veilige keuze" die op niets trekt.
 
Ik heb nog een soort 'koffiepot' met een tuit gevonden, die we vroeger als gieter gebruikten voor de kamerplant. Uiteraard van gegalvaniseerd metaal!! Als ik er ervaringen mee heb ga ik het zeker laten weten.

Gauthier
 
Mijn metalen koffiepotachtige plantengieter heeft zijn werk naar behoren gedaan. Nadien met de Poorboys doek afgedroogd, en ik heb nog nooit een auto zo snel droog gekregen.

Het is niet als in het filmpje op het forum, bijlange na niet, maar ik ben tevreden over het resultaat.
Ik denk dat het ook tijd is om nog eens te waxen.


De metalen kan staat nu bij mijn metalen emmers.

Ik heb de kan 3 keer gevuld en ik schat dat er een liter of drie in gaat.



Gauthier
 
Ik heb nog een raar ding staan, wat wellicht ook slim is qua constructie.
kan er ff geen foto van maken maar even het idee he. Misschien kan je het namaken ofzo.
Tis een emaille kan waar onderin een rondje zit waar een slangetje aankan.

Spoelden ze vroeger bevallen vrouwen ofzo mee na. :-&

Kreeg em cadeau, en de uitleg erbij... + opmerking: Leuk he? voor aan de tuinmuur met een plantje erin... hartstikke leuk.
Mijn reactie: Zeker! Bedankt.... Bezoek was de drempel nog niet over of ik ben em gelijk even goed gaan opbergen in de schuur.
Met een wijde boog zo ver mogelijk achterin. :-"

Maarre... ontopic. Voor een emmer misschien ook een idee. Als je dat met een gietijzeren emmer weet te lassen.
En dan rubberen tuinslang erop, volkomen veilig toch?
 
maar als jet kraantje zo dicht bij zit kan je dan niet gewoon een tuinslang kopen?
Of zijn ze daar niet zo blij mee?
 
Om niet altijd de tuinslang te moeten uithalen, spoel ik mijn auto ook af met een gieter.
Het is zo een grote plastieken van een tiental liter. Gaat heel goed, alleen veel bijvullen.

Ik zou wel oppassen met een metalen gieter te gebruiken, een ongelukje daarmee is snel gebeurt!