• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ahtlon stelt zich voor

Ahtlon

Detailing trainee
5 aug 2013
3
22
Hallo,
zoals zo vele ben ik op dit forum terecht gekomen toen ik vragen begon te stellen over hoe ik de autolak/interieur het beste kon reinigen en beschermen.:weetniet :weetniet
Zit eigenlijk al een jaartje mee te lezen, dit kwam doordat ik een Peugeot 407Sw van 6 jaar gekocht had en vandaag toch eens geregistreerd als lid.:-d
Er zaten wat kleine boodschap karren deukjes in:auw , deze heb ik meteen laten uithalen.:)
De lak was een andere zaak, de 407 zit aardig vol was krasjes en voelt ruw aan:( , interieur is als nieuw.,^^
Dus vorig jaar een DA aangeschaft met monello pads en de poorboys ssr serie + wat microfiber doekjes, een claybar met lubricant, enz.:jippie
Spijtig genoeg een paar weken later een dubbele hernia in de nek, heb hier een jaar mee zitten te sukkelen met up en downs en nu deze zomer hebben ik drie spuiten gekregen in de nek.:-&
Nu gaat al wat beter en het eerste wat ik mezelf beloofd heb als het beter wordt is de auto eens deftig te reinigen.:cool
Eerst, moet ik nog een beetje bij lezen, daar ik nog een paar artikelen vandoen heb bij Carclean en hier op dit forum kom je eigenlijk ook alles te weten of iets goed of slecht is.
Zo dat is het ongeveer.;-)
Groeten Ahtlon

Inge, bedankt.o:-)
Tja hoe ouder men wordt, hoe meer klachten naar boven komen die erger zijn als men dacht.:|
gelukkig bestaan er online shops zoals Carclean die alles in huis hebben om het onderhoud van de auto toch wat makkelijker en sneller te klaren.:cool
Kan ook even naar een detailer gaan voor al dit werk, maar ik blijf nog altijd van het principe dat alles wat jezelf doet, doe je beter en oefenen baart kunst.
Heb even mijn voorraadje bekeken, heb nog een paar 3/4 inch pads + backplate voor deze pads nodig, de stijlen zijn te smal voor de 5.5 inch pads en wat APC, enz..
Hemel bekleding heeft een paar zwarte plekjes op de zijkant, denk dat de garage man zijn besmeerde handen niet goed heeft gewassen]-0 , maarja, kon hem zelf niet smeren/ olie wissel dit jaar.o:)
Groeten Ahtlon

Alweer een Belg! Hoewel het eigenlijk niet uitmaakt vind ik het toch tof om landgenoten tegen te komen op het forum. Welkom Ahtlon!