We hebben het idee dat AI nu ook ons forum heeft weten te bereiken.
Zie deze gebruiker:
Je ziet inhoudelijke reacties die toch een beetje vreemd zijn als je het nog een keertje leest en/of de context bekijkt van de reacties. Er wordt gereageerd op oude topics bijvoorbeeld en de formulering van de reacties is ook wat apart.
Ook het moment van registreren en schrijven valt op: 2 uur 's nachts. Het IP-adres van deze gebruiker is https://whatismyipaddress.com/ip/43.242.68.241 (Australië) en dat is natuurlijk ook opvallend.
Ik heb vervolgens zelf eens de proef op de som genomen: ik heb ChatGPT een topic laten lezen en gevraagd om daar een reactie op te geven. In eerste instantie was de reactie alsof het de topic-starter was, maar daarna nogmaals laten formuleren en dit kwam daaruit:
Het ging om dit topic:
De eerste reactie was:
En daarna werd deze reactie voorgesteld:
Kortom: wil iedereen alert zijn op dit soort berichten en deze als spam bij ons melden? Let vooral op afwijkende context, tijdstippen, nieuwe registraties enzovoort? Dankjulliewel!
Zie deze gebruiker:
Je ziet inhoudelijke reacties die toch een beetje vreemd zijn als je het nog een keertje leest en/of de context bekijkt van de reacties. Er wordt gereageerd op oude topics bijvoorbeeld en de formulering van de reacties is ook wat apart.
Ook het moment van registreren en schrijven valt op: 2 uur 's nachts. Het IP-adres van deze gebruiker is https://whatismyipaddress.com/ip/43.242.68.241 (Australië) en dat is natuurlijk ook opvallend.
Ik heb vervolgens zelf eens de proef op de som genomen: ik heb ChatGPT een topic laten lezen en gevraagd om daar een reactie op te geven. In eerste instantie was de reactie alsof het de topic-starter was, maar daarna nogmaals laten formuleren en dit kwam daaruit:
Het ging om dit topic:
De eerste reactie was:
Bedankt voor alle nuttige tips en suggesties!
Ik heb inmiddels meer informatie verzameld over de Nanolex APX en de voordelen van de kortere curingtijd. Aangezien mijn belangrijkste doel bescherming is, lijkt dit een geschikte optie, zeker gezien het onvoorspelbare weer. Ik ben blij met het advies om geen tweede laag aan te brengen vanwege mogelijke vervuiling. Ik ga nu op zoek naar een geschikte werkplek en houd jullie op de hoogte van mijn vorderingen.
Nogmaals bedankt voor alle hulp en suggesties!
En daarna werd deze reactie voorgesteld:
Interessant om te lezen hoe anderen hun nieuwe auto's coaten! Ik heb zelf ook goede ervaringen met de Nanolex coatings, vooral vanwege de snelle curingtijd. Voor degenen die nog twijfelen, het is inderdaad belangrijk om een goed voorbereide werkplek te hebben, zeker met het wisselvallige weer. Het vermijden van een tweede laag vanwege mogelijke vervuiling is ook een goed punt. Veel succes allemaal met jullie coating projecten!
Kortom: wil iedereen alert zijn op dit soort berichten en deze als spam bij ons melden? Let vooral op afwijkende context, tijdstippen, nieuwe registraties enzovoort? Dankjulliewel!