• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Alex hier

AlexAbarth

Detailing addict
16 mrt 2017
9
60
37
Hallo allemaal. Ik ben Alex, Kom uit zuid holland en rijd momenteel in een Abarth Punto Evo.
Ik ben geen hele fanatieke poetser maar vind het wel belangrijk dat mijn auto er netjes uit ziet
20160817_204610_1489689769345 2.jpg


mochten er vragen zijn stel ze gerust.
 
  • Leuk
Reactions: Ries
Welkom op het forum Alex. Dat is wel een hele toffe Punto. Wielen staan er goed onder.

Zo zijn de meeste hier begonnen, met ben niet zo fanatiek. Komt misschien nog wel.
 
Welkom. Welke producten gebruik je zo al om de Abarth mooi wit te houden?

Ik was hem met shampoo en washandschoen van meguiars omdat dat hier om de hoek te krijgen is.
De velgen en remklauwen worden daar ook gewoon mee gewassen alleen met een aparte doek.
de banden worden weer zwart met meguiars, en polijsten gebeurt met een DAP900 en monello spullen.
20160312_142009_1489689507606.jpg
 
  • Leuk
Reactions: Ries en Altos
Welkom Alex, mooie Fiat heb je!
Veel lees-, leer- en poetsplezier gewenst.
Vraag me wel af welke bescherming de Punto heeft?

momenteel wax uit een fles zonder etiket. Ik weet zelf niet eens meer wat er in zit. Heb het wel geweten toen we het kregen van een vertegenwoordiger om uit te proberen. is inmiddels al een jaar of 3 oud dat flesje en inmiddels bijna leeg.