• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Alfa Romeo 155

BMW4Life

Detailing addict
8 nov 2009
475
62
32
Hoorn
Gister samen met een maat zijn schitterende 155 een full detail gegeven om hem klaar te maken voor vandaag (Italia a Zandvoort 2010). Het was echt een super gaaf weekend..

Hier de foto's:

DSC_3179.webp

DSC_3180.webp

DSC_3181.webp

DSC_3182.webp

DSC_3183.webp

DSC_3184.webp

DSC_3185.webp

DSC_3186.webp

DSC_3187.webp

DSC_3188.webp

DSC_3189.webp

DSC_3190.webp

DSC_3191.webp

DSC_3192.webp

DSC_3193.webp

DSC_3194.webp

DSC_3195.webp

DSC_3196.webp

Heerlijk tijdloos gevormde auto, word ook weer zeldzaam in het straatbeeld.
Gelukkig zijn er nog liefhebbers, nice job:-)^

strakke glans, zeker voor een witte!

Ik ben dan ook erg benieuwd wat je gebruikt hebt, en welke stappen. Vooral dus de glans, en ook voor je trims, want die zien er ook zeer netjes uit...

Dank allemaal!

De auto is echt super, super, super mooi. Het is ook echt de trots van de eigenaar, hij is er super zuinig mee.

De bumpers zijn altijd netjes bijgehouden, dus een laag Trim Restorer heeft ze helemaal zwart gemaakt.

Overigens vind ik absoluut niet dat de auto gespoten bumpers zou moeten hebben, sorry Martin :)
Het is nog maar een van de weinige standaard 155's. Ook is een compleet witte niet mooier. ;)

BMW4Life zei:
Overigens vind ik absoluut niet dat de auto gespoten bumpers zou moeten hebben, sorry Martin :)
Het is nog maar een van de weinige standaard 155's. Ook is een compleet witte niet mooier. ;)

+1
Deze auto's horen een niet meegespoten bumper te hebben als ze van die leeftijd zijn
Bij mijn 155 steekt de kleur niet echt af omdat het donker blauw is, maar door de witte kleur van deze wordt het zo'n schitterend geheel! :-)^
Ondanks alles rijden er helaas steeds minder van deze 155-ers rond.

Prachtige resultaat!

Wat nog toffer zou zijn is dat je de gebruikte materialen ook eens post :)

Wordt nog een zeldzame dit :-)^

De gebruikte materialen zijn eigenlijk degene die ik altijd gebruik, zoals bij de e39 ongeveer.

Jeetje, wat ziet hij er nog strak uit zeg. Niet alleen erg schoon, maar ook al het plaatwerk ziet er erg goed uit.

Vast een goed weekend geweest, en mooi weer, en een mooie auto

Groeten

Sven