• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

alfawiel

alfawiel

Detailing trainee
18 feb 2011
11
47
Als nieuw forum deelnemer, wil ik me hier even aan jullie voorstellen.
Ben 64 jaar, en vutter.
Hierdoor ben ik nu in de gelegenheid wat meer aandacht aan mijn auto te besteden.

Tot voor kort was het een emmertje sop op zijn tijd, stofzuigen en klaar.
PB050002.webp

Nu ik sinds enkele maanden een nieuwe Fiat Punto Evo heb, wil ik deze dan ook proberen perfect bij te houden.
Inmiddels heb ik de 2 emmer methode bij het wassen wel begrepen, en maak ik hem droog met een drying towel.

Ik moet toegeven, dat dit een stuk vlugger en netter gaat dan met mijn oude zeemlap.Nu de winter er weer een groot gedeelte op zit, wil ik er een grote voorjaarsbeurt aan gaan geven.

Hiervoor zal ik nog de nodige zaken moeten aanschaffen, en waarschijnlijk jullie om advies moeten vragen.

Ik huldig het principe "je bent nooit te oud om te leren".
Naar mijn idee moet ik de volgende stappen nemen.
* wassen
* kleien
* voeden
* waxen

Welkom,

Als ik je woonplaats zie zit je bovenop de bron van het detailvirus :jippie
Daar kan ik bijna jalours op worden ...

Neem de tijd om te lezen, de rest komt vanzelf

Hans

Welkom!

alfawiel zei:
......waarschijnlijk jullie om advies moeten vragen.....

Ik zou zeggen zoek het dicht bij huis en loop eens binnen bij Bart:https://forum.Carclean.com/threads/hier-is-ie-dan-mijn-werkplaats.5926/

SLK zei:
Welkom!

Ik zou zeggen zoek het dicht bij huis en loop eens binnen bij Bart:https://forum.Carclean.com/threads/hier-is-ie-dan-mijn-werkplaats.5926/
Gouden tip, bedankt:-)^
Heb vanmorgen al kennis gemaakt met Bart.