• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Alsnog ff voorstellen

sjoerdnijhuis

Detailing addict
21 mei 2008
788
65
IK had al 1 post gedaan en zag toen het voorstel topic :schaam

Dus bij deze.

IK heet dus Sjoerd Nijhuis ( goh wat een toeval zeg:grinning: ) kom uit Biddinghuizen en rijd momenteel (nog) met een Mystic Blue Golf 3 uit 1997 ( TDI)

Heb zelf al een aardige verzameling aan Meguiars en dan nog wat andere merken ( Chemical Guys Poorboys World Dodo Juice Eenzet enz enz enz:) ) Ben helemaal gek volgens mijn omgeving omdat ik zoveel in de detail hobby steek:D maarja het went ondertussen al wel.

Dit is dus mijn vervoersmiddel
DSC00013.jpg


Mijn verzameling(kje)
IMG_0406.jpg


Groeten$$)
 
Niet te zuinig! Welkom en complimenten met vooral je Golf, maar ook met je collectie! Prachtige kleur heeft de auto zeg! Ik vind persoonlijk de velgen niet mooi, maar goed het is jouw auto, maar de rest is perfecto! Golf IV-look koplampen in chroom?

Groeten

Frank
 
Dank voor het welkom mensen :cool:

Nog ff wat duidelijkere plaatjes. Ja ik weet het er zit wat roest op de deur.:0 maarja nog ff en dan heb ik er geen last meer van:party:
DSC00009-2.jpg

DSC00008-1.jpg
 
Ik begreep uit je beginpost dat de Golf vervangen gaat worden. Kan ik je misschien verleiden tot het switchen van de velgen voor het zover is? ;)
Denk dat ze ook wel leuk onder de mijne staan! Dit is? 16"? Ik heb momenteel 15", net een maatje te klein voor het mooi, al kan ik het model wel waarderen. Ze zouden alleen langs de velgendokter moeten, zitten behoorlijk wat beschadigingen aan... :sob:

Maar mocht je de velgen los kwijt willen, dan houd ik me aanbevolen en aangezien de volgende auto waarschijnlijk ook een VAG-produkt wordt zouden ze daaronder waarschijnlijk ook niet misstaan... :D

Anyways, mooie plaatjes weer, inderdaad jammer van de roest, daar heb ik helaas ook mee te kampen, ik voel met je mee... ;)