• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Alternatief Peluche Verde?

danstijl

Detailing addict
3 apr 2018
58
65
Lent
Weet er iemand een goed alternatief voor de groene Monello Peluche Verde doeken? Gebruik ze voor namelijk voor de lak, exterieur.

Ik vind ze persoonlijk de beste doeken, maar op gegeven moment worden het teveel en zie ik het overzicht niet meer door dezelfde kleur, en welke ouder zijn en of ik ze voor wat anders gebruik, vandaar. Na al die jaren afwisseling kan geen kwaad. Alvast bedankt!
 
Ik gebruik graag de Peluche Verde's (groen) en de Peluche Bianco's. (Wit) Dit zijn, naar mijn idee, dezelfde doeken.

Moet erbij zeggen dat mijn eerste doeken uit 2015 nog in prima staat zijn en ik dus oud en nieuw door elkaar gebruik. (Tenzij ik een doek heb gebruikt voor vette zooi omdat ik effe niks anders had o.i.d)

Als de doeken je bevallen, kan je ze ook onderscheiden door bijv. een hoekje af te knippen, met permanent marker een lijn trekken over de rand, etc.
 
  • Leuk
Reactions: danstijl
Goed idee ja, markeren of mini stukje eraf.
Die 10 pack van Collection, wilde ik sowieso halen voor de coating, die kleurtjes vallen wel op.
En omdat ik fan ben van de peluche verde zal ik de witte Bordi erbij nemen. Ken ze niet omdat ze moeilijk te zien zijn op de site ;)
Top bedankt.
 
De doeken van The collection kun je prima een coating mee afnemen bij een minder kritische lak maar bv om detailspays mee af te nemen zijn er wat mij betreft betere varianten. Bordi’s bv
 
  • Leuk
Reactions: danstijl en RoyR
Ik gebruik deze trouwens vooral voor mijn ramen schoonmaken, vogelpoep verwijderen, snel afnemen van interieur. Of evt een spraywax aanbrengen, dat soort dingen. En om bijvoorbeeld clearvue of h2go aan te brengen bijvoorbeeld. Daar vind ik deze doeken ideaal voor.

Om wax en dergelijke af te nemen vind ik ze te dun.
 
  • Leuk
Reactions: danstijl