• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Alweer een nieuwe

Edwin-GTV

Detailing addict
26 jun 2010
46
52
Hallo allemaal,

Mijn naam is Edwin Heesbeen, ben 31 jaar en woon in Kranenburg Duitsland.
Na 4 jaar te hebben gereden met een oude MB sprinter die het poetsen niet waard was heb ik weer een heerlijke auto voor mezelf gekocht.
Een Alfa Romeo GTV 2.0TS in de kleur Nero Black 601, dit is een solid black.

Omdat het dus een zwarte auto is, en ik weet dat zwart een moeilijke kleur is om te poetsen dacht ik mijzelf eens wat meer te gaan verdiepen in het autopoetsen.

Ik heb pas 2 producten aangeschaft namelijk Turtle Wax wash and shine, en de Turtle wax Black box.
In de Black box zit een cleaner, maar die is mij niet grondig genoeg, en nou heb ik wel eens gehoord van lak reinigen met klei.
Ik hoop hier veel te kunnen leren.

Groet
Edwin

Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom !
Met klei maak je inderdaad de lak weer helemaal glad als een babyhuid !:-d
https://www.Carclean.com/product/Mothers_Wax/California_Gold_Clay_Bar_Paint_Saving_System_Verbeterd!_07240_101424

Welkom,

Laat ons vooral weten wat je van de Turtle Black Box vindt. Veel ervaringen heb ik nog niet gelezen.
In het algemeen wordt dat merk wat lacherig als oude meuk betiteld, maar er zijn verrassingen mogelijk.

Neem je tijd om op dit forum te lezen. Er zijn hele goede producten die in aanschaf wat duurder zijn maar in gebruik goedkoop.
Niets leuker om de verschillen zelf te ontdekken.

Hans