• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Amando stelt zich voor

Ignition

Detailing rookie
7 jul 2011
14
0
Hey hallo poetsers !

Ik had afgesproken dat ik me nog even zou voorstelen deze avond, dus bij deze.
Mijn naam is Amando, ik woon (sinds kort) in Kerkrade, heb voorheen in Maastricht gewoond.
Ik ben 18 jaar en doe de opleiding Autotechnicus nivo 4.

Heb zelf nog 2 dagen voor mijn 17e verjaardag een Volkswagen Kever gekocht, uit 1962, deze heb ik vanbinnen helemaal gestript en helemaal behandeld met roestwerende producten.
Verder 'gewoon' goed gepoetst en zoveel mogelijk originele (geen nieuwe reproductie) onderdelen erop proberen te houden.
Hij is wel al verlaagd (10cm) maar ik wil hem tot op de grond hebben in de toekomst (wel met airride natuurlijk ! zonde om mijn wagen aan gort te rijden !) ,^^

Hier wat plaatjes:
IMG_3549.webp

IMG_3553.webp

Qua poetshistorie ... ik ben nog vrij 'nieuw'.
Heb mijn wagen wel vaak gepolijst enz. net zoals mijn brommertje (is gelukkig een witte ;-p ) en de auto van mijn pa en ma
Owja mss leuk om te vermelden dat mijn pa een opgevoerde Fiat Seicento heeft ;-p
Haha kleine kart dat het is, maar wel erg leuk rijden ook (weegt maar 710kg) :-b
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Zoals ik al zei, ik ben nog vrij nieuw en heb dus ook niet top of the shelf producten thuis staan, wat maguiars spulletjes maar dan heb je het ook ver gehad :schaam
Ik zal dus ook veel aan jullie info hebben !

Mvgr. Amando :-)^

Altijd :love om zo'n kever te zien !
Ben met Soepergrover eens: lekker op zijn eigen benen laten staan en geen luchtkasteel van maken svp

Gelukkig hebben we allemaal een andere smaak !
En tja, ik ben nog jong en eigenwijs ... :party

Vind dit namelijk helemaal tof !
kavaaaar2.webp

:love