• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Danny stelt zich voor

ivo's zei:
Lol zijn wel bekende steelies... ik heb ze in 15" 8J met 175/50 erom onder de RAT :P
Blijft leuk om te weten dat er meer ratjes zijn.

De 8J's die ik dadelijk heb, hebben 185/45, en eigenlijk moet ik net iets lagers hebben, omdat deze verbreed staal dingen niet passen zonder slijp en zaagwerk. Maar hoe rijdt het bij jou? Want met de 165/40/16 bandjes die er nu strak getrokken omheen zitten is het gewoon gevaarlijk op de weg. Harder als 100/110 kan ik iig niet... :P
Kheb nog zitten denken om 165/45/15 bandjes om de verbreed staal te trekken, maar dan heb ik vermoedelijk nog minder grip

corsawim zei:
tja, mijn corsa ziet er in elk geval veel braver uit....geeft wel een aparte look zo. Heb je je interieur laten herbekleden? Die kleur herken ik niet :eyes
Dit is origineel van Opel. Je komt het niet veel tegen, en dat was ook een grote reden van de aankoop.
Mijn tigra had rio verde leer, en dit leek erop, alleen dan in stof vorm :P

Verder bedankt allemaal voor dit warme welkom :D
 
Ik rijdt op 2,5 bar, gewoon volle bak doorscheuren... 160 km/u is geen uitzondering...
rotondes met 40 km/u ook niet....
Heb voorheen gereden met 195/40/16 op 9J, ook op 2,5 bar, geen centje pijn hoor.....
 
ivo's zei:
Ik rijdt op 2,5 bar, gewoon volle bak doorscheuren... 160 km/u is geen uitzondering...
rotondes met 40 km/u ook niet....
Heb voorheen gereden met 195/40/16 op 9J, ook op 2,5 bar, geen centje pijn hoor.....

Hmm.. Ik rijd op 3 bar, anders staan me velgranden op de grond, ipv van de grond.
Maar ik moet blij zijn als ik 110 kan rijden..
Het grote verschil; jij zal niet op Nankangs rijden denk ik? (daar 195/40/16 een fatsoenlijke maat is)
:lol Alleen Nankang maakt 165/40/16.

Maargoed, over een tijdje ga ik over naar verbreed staal (185/45/15), maar ik heb begrepen dat er niks platters te krijgen is, waarmee je ook nog fatsoenlijk kan rijden. Das dan wel weer een beetje jammer :'( Ik wil eigenlijk PLAT aan de grond staan (zonder airride)
 
Nieuwe Mierlo-meeting wanneer dan??

DannyL Welkom. Ondanks de opvallende auto, heb ik hem nog nooit in Mierlo gezien.
 
Bedankt! :)
Ik ben altijd wel in voor een meet.. Gewoon es ff 'kijken bij de buren' en waarschijnlijk nog vanalles leren.

Normaliter rij ik alleen voor de spits, omdat het voor spitsmensen niet wenselijk is als ik langzaam rond kar..
Verder rij ik niet extreem veel rond in Mierlo haha
 
Welkom Danny. Bijzondere wagen heb je. En die motorkap is niet erg hoor. Daar hebben we hier Iron.X voor :lol
 
Nu op 175/50 Kumho's, toendertijd 195/40 Falkens op 9J.
rijdt nu met de Luup op 165/50/15 Ns2's, maar dan om 6J BBS RS772 :-)^
 
SLK zei:
Welkom Danny. Bijzondere wagen heb je. En die motorkap is niet erg hoor. Daar hebben we hier Iron.X voor :lol

Kzal Iron.X vandaag es proberen... (maar niet op de kap :P)

ivo's zei:
Nu op 175/50 Kumho's, toendertijd 195/40 Falkens op 9J.
rijdt nu met de Luup op 165/50/15 Ns2's, maar dan om 6J BBS RS772 :-)^

Ahh kijk.. Maar ik zat eraan te denken om 165/50 (of 40 als ze die hebben) om 8J heen te trekken..
Maargoed, nu met 6,5J is 165/40 bij mij al geen pretje, dus om 8J is én geen doen, én het ziet er ook niet meer uit :P
Kzal es kijken hoe/wat, want eigenlijk moet ik bandenhoogtes kunnen berekenen op basis van hoogte/breedte en op breedte van de velg (stretched), want dat is nu niet te voorspellen :P
 
vindt het wel gaaf zoals je auto eruit ziet en zeker met die verroeste kap, nog nooit gezien, lijkt wel bekleding zo op de foto!