• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

AndyH stelt zich voor

Bedankt voor het warme welkom!

Hoi Andy,

Haha, dus je bent al flink in de ban van het detailen.

Een rug verder, maar nog geen polijstmachine? Of komt die bij bij de volgende 'goed verantwoorde' bestelling? :p
Staat voor dit jaar gepland, en dan eerst veilig oefenen op onze 2e auto.

Welkom op het forum!

Ik lees dat jij net voor de fase zit waarbij je met je vrouw in overleg moet waar je voorraad detailspullen gaat staan.
Het dak van ons schuurtje is lek, is dus een mooie reden om een nieuwe schuur te bouwen met daarin een plekje waar de auto gewassen kan worden.:innocent:

Wil je niet bangmaken, maar dit is nog maar een beginnetje :joy:

Welkom!
Daar was ik al wel een beetje bang voor.

TIP: Maak nu al een afspraak bij de relatietherapeut.
Gelukkig wil mijn vrouw ook zuinig zijn op de auto, al is dat soms aan de binnenkant niet helemaal te zien.
 
  • Leuk
Reactions: AndyVR
Welkom Andy! Het mag duidelijk zijn dat je met detailen helemaal los kunt gaan :)

Prachtige kleur voor de auto! En je hebt zo te zien ook de ruimte om lekker vrij te detailen. Veel plezier hier en met detailen.