• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Angélique's collectie poetsspullen - update 05-06-2009

8-()) Wat een collectie, je hebt het virus echt flink te pakken :grinning: . In zo'n korte tijd zo een uitgebreide collectie aanleggen, ben werkelijk jaloers op je (in positieve zin).
Mijn verlang lijstje is nog aardig lang, maar dat geeft niet. Met de tijd hoop ik ook zo'n mooie collectie op te kunnen bouwen. Met wat geduld gaat dat ook vast lukken. :ja
 
8-o Holy crap, dat je nog weet wat je allemaal hebt.
Ik denk niet dat jij gauw verlegen zit, moet je toevallig een Jumbo-Jet detailenrofl
 
janhenduk zei:
Ik denk niet dat jij gauw verlegen zit, moet je toevallig een Jumbo-Jet detailenrofl

Nee geen jumbo jet :-b in het voorjaar wel een grote boot van 16 meter $$)

Martijn16VT zei:
Gaat dit écht allemaal op alleen de Fiesta?
hahaha nee zeker niet.
Heb de nodige opdrachten die steeds meer worden uitgebreid, bij mijn vriend zijn er 5 auto's die ik allemaal kan onderhouden en binnenkort hoop ik de fiesta aan mijn ouders te kunnen overdragen en zelf een grotere auto te kunnen kopen!

@alteaniels: :D :D
Euh misschien nog een universal padwasher, wat meer dodo juice artikelen, wensen genoeg ;)