• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Another Autofreak

Sander, welkom. Leuke auto's heb je om bij te houden.
Om te beginnen zou ik je aanraden je goed in te lezen op dit forum. Er is echt heel veel info te vinden. Het 5-stappenplan handmatig is een must voor iedereen die zijn auto goed wil onderhouden. Als dit hebt doorgelezen bij je al een eind op de goede weg. En je auto drogen met een zeem? Dat is :bad .
En stroeve lak van waxoyl na 5 jaar lijkt me zeer onwaarschijnlijk. Voor de prijs van een waxoyl-behandeling bij de dealer kun je bij carclean heel veel leuke spullen kopen om een goed begin te maken met je nieuwe hobby/verslaving.
 
Ik heb zelf de clinic gevolgd bij carclean en daar steek je veel van op!

er zijn er altijd genoeg en ik heb vorige maand de handmatig clinic gevolgd en over een tijdje wil ik machinaal gaan doen.
leuke auto's trouwens
 
Welkom op het forum. Wat betreft die Waxoyl, lees dit stukje maar eens. De stroefheid valt niet te verklaren door een laagje goede marketing ;)
 
Welkom!

Misschien de Mothers set een goede set om mee te starten. Ik heb hem ongeveer een maand of 4 geleden aangeschaft en was erg tevreden over de samenstelling van het pakket en het resultaat na gebruik.
 
Welkom in de wondere wereld van de detailverslaafde! :)^

en gewoon goed gaan lezen hier op het forum , staat genoeg info.

En de stroefheid zal niet door de Waxoil komen , maar denk eerder dat die wel een goede kleibeurt kan gebruiken ;)
 
Mothers pakket is prima of de poorboys world 4-step sample kit #6 pakket. Welkom in de wereld van detail verslaving ;) En weer een italiaans auto bezitter op het forum:)^