• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Appelsappie (aka Sappel)

Appelsappie

Detailing addict
16 jun 2008
45
52
Hallo,

de naam is Giuseppe en ik rijdt een Fiat Grande Punto.
Via een collega hier terecht gekomen. Op dit moment alleen nog maar meguiars in de collectie, maar daar wordt snel poorboys aan toegevoegd.
Beperkende factor van dit moment: onwillige vrouw ;)
Goede tips en reviews hier op de site.

Collectie:
collectie_02.jpg



Auto:
zon_5.jpg


april_04.jpg


Ben nog niet zolang met detailen bezig, dus kan nog genoeg opsteken van de mensen hier op het forum!!!

Groetsels
 
Welkom op het forum, je hebt niet alleen Meg's ik zie ook Autoglym en Lake Country pads... ;)
 
Welkom hier! Voor je onwillige vrouw heb ik wel een tip:
Stuur haar naar Tim van Carclean. Hij is zo besmettelijk bevlogen dat je zelfs als vrouw aangestoken wordt.

En als dat niet helpt, mijn vriend piept niet, die weet dat ie zelf mag gaan poetsen alstie zeurt.
]d~^

Mooie velgen trouwens op je Punto, ultiem kleurtje. Prachtig die laatste foto in de mist.
 
Welkom op het forum!
Volgens mij hadden we je al eerder gezien op het Megforum?

En die vrouwen, ja dat kan soms een beetje vervelend zijn.
Maar je kan niet met en niet zonder ze!

Joost
 
Welkom! Mooie wagen en een hele nette collectie al... :cool:

Tipje m.b.t. de WAF: koop wat leuks voor haar, en ga vervolgens even leuk wat spul bestellen als ze dan toch in een goeie bui is....:d
 
Thanks voor het warme welkom.
Vele vragen, vele antwoorden natuurlijk:
@Dibbuz: ja, natuurlijk, helemaal vergeten de pads en de autoglym te noemen. De hoofdmoot komt van meguiars. De klei heb ik maar in koelkast laten liggen....
@Ladybug: dit zijn originele sport velgen voor op de GP. Ik heb ze later met een verlaging eronder gezet... Aftermarket velgen heb ik nog maar weinig mooie voor een GP kunnen vinden. Foto's maken van me bakkie vindt ik ook leuk, sjek hier voor meer: KLIK
@Leondriver: Dan wonen we ongeveer in de zelfde buurt, want vanaf hier is het iets minder dan 10 minuten wandelen. Misschien maar eens mini-meeten in Enschede of zo.....
@Joost: meg forum heb ik alleen maar veel gelezen en me niet aangemeld. Staan ook erg mooie dingen op het meg forum.
@Sven S8: jij snapt hoe je vrouwen moet inpakken. Zal de tip gebruiken. Tim: zodra je een weer een bestelling voor mij langs ziet komen dan weet je dat het goed zit met de vrouw ;)

Leuk alle reacties hier!!!
Voel me qua detailen nog een noobie, dus zal me in eerste instantie een beetje op de achtergrond blijven met opmerkingen.

Wel meteen een vraag over kleien: kun je poorboys spray & whipe ook goed gebruiken als glijmiddel voor het kleien??? De prijs staat me namelijk beter aan dan dat van meguiars....

Vindt het wel stoer hier dat men niet over het merk auto zeurt, maar focust op het detailen:)^

Groetsels
Appelsappie
 
Welkom hier Giuseppe

Mooie collectie heb je al :)
Over de automerken; dat is natuurlijk een bijzaak ;) het gaat tenslotte over het resultaat.... als er een super bak omheen zit is leuk maar niet van belang.

Veel plezier
 
Welkom en wat een fraaie GP! :cool: prachtige kleur en inderdaad schitterende velgen. Zal wel wat lastig zijn in het schoonmaken, maar ze passen er erg goed bij. Oh en ik had het dus goed gezien dat ie verlaagd is... ;)
 
Appelsappie zei:
Thanks voor het warme welkom.

@Leondriver: Dan wonen we ongeveer in de zelfde buurt, want vanaf hier is het iets minder dan 10 minuten wandelen. Misschien maar eens mini-meeten in Enschede of zo.....

Leuk alle reacties hier!!!
Voel me qua detailen nog een noobie, dus zal me in eerste instantie een beetje op de achtergrond blijven met opmerkingen.

Wel meteen een vraag over kleien: kun je poorboys spray & whipe ook goed gebruiken als glijmiddel voor het kleien??? De prijs staat me namelijk beter aan dan dat van meguiars....

Groetsels
Appelsappie

Ik woon aan de andere kant van Enschede.
Maar werk tegenover de UT ;)

Minimeet zal er vast nog wel komen ;)

Appelsappie zei:
Vindt het wel stoer hier dat men niet over het merk auto zeurt, maar focust op het detailen:)^

Met de nieuwe Fiats is niks mis ;)
Ze zien er strak uit en lopen prima niks over te zeggen.