• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Arjan1979

Arjan1979

Detailing rookie
19 okt 2009
22
0
Na heel wat heen en weer gemail met Carclean (Dennis) en m'n eerste bestelling besloten om ook een account aan te maken op het forum.

Op dit moment moment heb ik een zilvergrijze Peugeot 206. Niet zo'n nieuwe auto en dus prima geschikt om de nodige ervaring op te doen zodat, als ik over een tijdje een nieuwere auto heb (m'n droomauto is op dit moment een nieuw type Audi TT), goed weet hoe ik het beste met de diverse producten om moet gaan en 'm netjes kan onderhouden.

Geen idee of ik hier veel ga posten, ik zal het forum waarschijnlijk vooral gebruiken om m'n vragen kwijt te kunnen zodat ik niet (enkel) de carcleanmedewerkers daarmee lastig hoef te vallen.

jeffrey rallye zei:
Welkom hier...

Waar woon je ergens in overijssle da?
Appartementje in Hardenberg, waardoor m'n auto helaas altijd buiten staat en niet echt de ruimte heb om 'm te wassen enzo. M'n ouders hebben gelukkig en vrijstaande woning, waardoor ik daar wel met m'n auto aan de slag te gaan.
Dibbuz zei:
Welkom! Kom maar op met die vragen! ;-)
Ik zou toch denken dat jij daar wel een keer zat van was ;-p.