• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstelrondje

Cupra667

Detailing trainee
16 feb 2024
8
25
Hallo allemaal,

Mijn naam is Oscar, woonachtig in het zuiden van ons land. Sinds een tijdje lees ik mee op dit forum voor allerlei nuttige tips en tricks. Sinds de aanschaf van onze nieuwe auto (hierover later meer) ben ik het wassen wat serieuzer gaan nemen en nu is het tijd om ook maar een account aan te maken. Op dit moment gebruik bij het wassen twee emmers, nog niet met grid guard overigens. Het spoelen doe ik met een hogedruk, die ook is aangeschaft voor deze hobby in wording. Bij het drogen gebruik ik een grote droogdoek, en wat kleine microvezel doeken. Het arsenaal aan "middeltjes" begint ook langzaam te groeien.

Nu door naar waar het om te doen is: de auto. Sinds afgelopen november in het bezit van een (let op, mening in aantocht) prachtige Cupra Leon. Hoewel wit in eerste instantie niet bovenaan het lijstje met voorkeuren stond ben ik dit steeds meer gaan waarderen (op de irritatie van het sneller zichtbare vuil na). De voornaamste reden om tóch voor deze witte te gaan was destijds gebaseerd op de aanwezigheid van de overige opties (zo ongeveer alles), daar stonden er simpelweg niet zo veel van te koop. Het betreft een plug-in hybrid, met dezelfde aandrijflijn als de golf GTE. Voor mij bij dagelijks gebruik rap genoeg, en bij juist gebruik ook lekker zuinig.

Nu moet ik bekennen dat dit zo ongeveer de enige foto is, helaas pre-wash en in de wasbox, normaal gesproken was ik op de oprit. Een foto in volle glans ben ik nog verschuldigd!
20231124_171129.jpg
 
Welkom op het forum, en ja een witte is wat vuil betreft lastig, dit is mijn tweede witte auto maar de zwarte accenten springer er wel mooi bij uit vind ik altijd.