• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Arjan's stappenplan/bestellijst met links naar producten, how-to's en reviews.

Hahaha, bedankt Binnetje :eek:)
Maar als je 1 keer zo'n post doet verdien je niet gelijk zo'n medaille vind ik hoor!
Dan moet ik toch echt wel wat meer posten....

Maar ik wil wel graag deze lijst zo compleet en juist mogelijk maken. Dus nogmaals;
Wie kan mij helpen aan kritische tips, aanwijzingen of andere mogelijke manieren van aanvulling?
Alle ideeen en meningen zijn welkom! :party:
Groetjes,
Arjan
 
Vervang Dreft door Dreft Vloeibaar afwasmiddel.
Toen ik in het begin die How-To's las, vroeg ik me af of men het Dreft Wasmiddel (waspoeder) bedoelde of het vloeibare afwasmiddel.
 
Moet bij stap 3 ook niet een afbeelding van een mooie swirl worden geplaatst, zodat de beginner kan herkennen hoe een swirl er uit ziet?
 
Hee Aficior,

Drie tips in een keer, super! :cool:
Ik ga ze van de week in de tekst zetten, bedankt!

@ Nick22 ; bedankt, er is inderdaad een hoop tijd in gaan zitten. (VEEEL) meer dan ik dacht toen ik eraan begon8d
Maar nu alleen nog alle tips erin verwerken dat is niet zoveel werk. Later breid ik hem nog uit met de ramen en ???? wie weet wat nog meer.

Wie heeft er nog meer tips / wijzigingen of aanvullingen????
Ik wil deze week gaan bestellen, dus dan kan ik jullie opmerkingen daarin nog meenemen!
Bedankt alvast weer!
Arjan
 
Nou, vandaag (... uhhhh gisteren zie ik aan de klok alweer!) heb ik het besteld. Ik ga het morgenmiddag (lees dus vandaag) ophalen bij CC. :party:
Mis wel een paar ribben uit m'n lijf zeg! 8-o
Maar ja, ik hoop dat ik er een tijdje mee vooruit kan.....

Nu een plekkie zoeken waar ik al het spul ga laten en een keer op m'n gemakkie eens aan de slag!
Ik zag al wel een HELE MOOIE tas van Autogeek voor al die spulletjes, gelijk maar op mijn verlanglijstje gezet..... :-"

Ik werk van de week de lijst nog even weer bij met Aficior zijn opmerkingen.
Groetjes,
Arjan
 
Haha dat moet me zeker een paar beste ribben zijn geweest. Je hebt een bijna complete maandomzet van CC besteld denk ik of niet?
Heb je echt voor alle stappen spullen besteld samen met een DAP :D
 
Ik denk dat Arjan daar voorlopig helemaal geen tijd voor heeft.
Eerst alles eens uitpakken, lezen, keertje ruiken, voelen aan doeken, etc.
Die is nog wel een paar dagen bezig :party:
 
Zo, hehe. Dat is even sjouwen! :D
Nou Binnetje, mag hopen voor CC dat het geen maandomzet is... ;)

Maar ja, alles in een keer besteld. DAP had ik al van de 2 jaar actie met wat pads erbij en de flessen van de groupbuy van rbraam ook al. Nu kan ik er tenminste wat in doen !
Tja, en dan ben je daar en heb ik toch nog 6 (kleine) dingetjes erbij genomen die niet op m'n lijst staan...... :p

Maar zoals Supergroever al zei, voorlopig eerst eens kijken, ruiken en voelen, misschien later nog wat foto's?
Enne, waar ga ik het eigenlijk laten en waarin doe ik het?
Maar ja, dat is een luxeprobleem zullen we maar zeggen.


Tim, bedankt voor je super uitleg en de :kado :kado !
Gelijk al weer leuke dingen gezien voor later..... Door de drukte zijn we toch die borstel nog vergeten voor m'n banden en een sprayertje mis ik nog. Ik heb ze maar op mijn verlanglijstje gezet voor de volgende keer. ;)
Groetjes allemaal,
Arjan

PS Aanvullingen en tips blijven welkom om de lijst te verbeteren!
 
Waar je het gaat laten?

Ik heb bij de Blokker (die hebben ze regelmatig in de aanbieding) van die plasticboxen gehaald waar ik de flessen in kan doen. Let er wel op dat je minimaal 28 cm hoogte neemt (zo uit mijn hoofd) anders blijven veel sprayflessen niet staan. Als je de boxen netjes ordend met in de ene box flessen, potjes e.d. en in de andere de doeken en pads dan wordt het een heel netjes geheel.
 
Hoi Binnetje,

Ja ik zat ook al te denken om zulk soort bij Ikea of blokker oid te halen. Ik heb nu van zolder drie kratten leeg gemaakt en net schoongemaakt. Eens kijken of het daar in past en anders toch op naar Blokker of Ikea. Zal dan wel Ikea worden, vindt mijn vrouw ook weer leuk! :D
Bedankt voor de tip van de hoogte, daar had ik nog niet aan gedacht!
Ik neem wel een lege fles mee als ik ze moet kopen, dan kan ik gewoon passen...
Maar ja waar laat ik die drie kratten nou weer, er staat al zoveel spul overal rofl
Zal wel ergens een hoekje op zolder worden.

Ik ga nu op internet eens rondneuzen om van die etiketten stickers te laten maken, ben benieuwd of ik iets vind.

@ Danny, nou €900,= was het gelukkig niet maar ik kom al een aardig eind! ]-0
Inderdaad niet teveel over nadenken en er lekker mee bezig gaan. $$)
Groetjes,
Arjan
 
Zo,

De tips van Aficior staan erbij!
Ben zelf bezig geweest met doeken wassen, alles in kisten opruimen, flesjes vullen, etiketjes maken, enz.
Nu eens kijken wanneer ik ermee aan de slag ga......;)

Wie nog tips of opmerkingen of aanvullingen weet, graag!
Dan zet ik het hierboven erbij.
Groetjes,
Arjan
 
Ok, oke! $$)
Hier staan de foto's ;

[topic=4340]Klikkerdeklik....[/topic] EDIT : link werkend gemaakt.

Groetjes,
Arjan

PS Ik heb nog altijd graag aanvullingen / tips voor de lijst hierboven! Wie weet nog wat??
 
Yes, vandaag voor het eerst wat gedaan! :party:
Bedankt voor alle adviezen! :)^ Niet alleen in dit topic maar voor iedereen op het hele forum, echt super infobron!
Ik ben wel tevreden, lekker glad dak (alleen dat gedaan).
Gelijk voor m'n vragen die ik tegenkwam maar een nieuw topic aangemaakt. [topic=4358]Die staat hiero![/topic]
Als ik de auto helemaal een keer gedaan heb zal ik het stappenplan hierboven weer eens aanpassen.

Groetjes,
Arjan