• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Arjen's 307 XSi NIEUW!! VERLAAGD

mezzerin zei:
Ziet er mooi uit! Wat merk je qua verschil in comfort en rijeigenschappen na deze verlaging?

Bart, qua comfort merk ik geen verschil. Die laagprofielbanden lagen er al op en die geven toch al meer oneffenheden door. Auto ligt nu als een blok op de weg, vooral in de bochten. Ik had verwacht dat ie wat meer ging 'stuiteren' maar dat valt me heel erg mee. Auto volgt glooiingen in de weg beter....

Ziet er strak uit! Welk merk heb je er onder? Ik had in mijn jonge jaren (ben nog geen 30 maar 29 klinkt alweer zo oud) had ik mijn A3's met Eibach verlaagd. Echt topkwaliteit en geen gestuiter terwijl mijn broer zo'n el cheapo setje had en over de weg heen stuiterde.

Geen Eibach. Besteld bij promaxx in Beekbergen. Echt stuiteren is het niet. Tis alleen als je door een glooiing in de weg rijdt, dat het lijkt alsof de voorkant omhoog komt. Maar daarna ligt ie weer stil.