• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Arjen's Peugeot 308 Feline RCup

@ Freddy Evo:Thnx, maar was van plan om eerst met de mildste correctie uit te testen he! bettter safe then sorry!
welke kleur is de jouwe? De mijne is zwart van 2007. Dus ik denk Obisidion Noir als ik het goed heb

Wout, jouw kleur is noir obsidien. Zat ook op mijn 307. Die kun je heel mooi poetsen. Op de 308 zit noir perla nera met veel minder metallic flakes... Ben benieuwd hoe dat uit gaat vallen...

@ Wout RS; mijn Peugeot is in de kleur Jaune Lacerta (gifgroen metallic)., bouwjaar 2008. Heb nu wel de 17"inch Hockenheim velgen erop zitten.

Speciaal voor Jeroen. Fotos van de binnenkant.

9260469073_3cedab977e_b.webp

9260496505_74e0b7bda8_b.webp

Lederen stoelen schoon gemaakt met Gliptone Leather Cleaner en gevoed met conditioner van dezelfde maker.

Wow echt prachtig, zo'n mooi interieur in een peugeot zie je niet veel?
Toevallig niet wisselen voor deze in m'n 207 :D

Wout_RS;334979 zei:
Wow echt prachtig, zo'n mooi interieur in een peugeot zie je niet veel?
Toevallig niet wisselen voor deze in m'n 207 :D

Sowieso zie je deze uitvoering niet veel. Haha, die Wout.... Grappenmaker. :-b

Check de show-off van de detail van het exterieur van afgelopen weekend.
https://forum.Carclean.com/cc_postsm335537/Peugeot-308-Feline-RCup.aspx#post335537

Things to do:
- Velgen eraf en goed schoonmaken met Iron-X en alle plakloodresten goed wegpellen.
- Auto op de brug om de onderkant van de portieren nog een keer goed te polijsten. Ik had niet meer de kracht in de rug om daar nog veel aandacht aan te besteden. Swirls zijn daar dus niet allemaal weg. Voordeel is dat je dat van een normaal standpunt ook niet ziet.
- Kijken of de velgen van mijn Peugeot 307 ook op deze auto staan. Passen doen ze zeker, maar of het oogt? Deze velgen gaat het om.

7739805586_4585504c09.webp

Wout_RS;335548 zei:
De velgen die nu op de 308 zitten zou ik behouden,

deze van de 307 misschien als wintervelg houden?

Punt is dat ik nog nieuwe Alpins op 16" staal heb liggen die er ook oppassen. En winterbanden in maatje 18 zijn nou niet bepaald goedkoop. Verder zit je nog met het probleem van sneeuwkettingen. Die kun je niet monteren op zulk groot lichtmetaal...

Vergelijkbare onderwerpen