• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Armand stelt zich voor

Armand

Detailing rookie
23 mei 2013
27
0
Hallo allemaal,

Mijn naam is Armand Erenstein, 24 jaar oud en woonachtig in Sappemeer (Grn).
Mijn auto is een Peugeot 106 1.4:

1655_434426853308961_1808034180_n_zps614b1681.webp

Ik heb mijn auto altijd handmatig gepoetst met Meguiars producten.
Nu heb ik sinds een paar weken een DAP500 aangeschaft om de stap te maken naar machinaal.
Ik heb het al even geprobeer op wat oude zijschermen, maar het resultaat is erg mooi.

Nu ben ik natuurlijk enthousiast geworden en wil ik als beginneling graag wat informatie verzamelen om nog mooiere resultaten te krijgen. Ik zal dus nog wel wat vragen posten op het forum :)

Bedankt beide.

@ Jeroen. Had al zo'n idee dat jij hier ook wel actief zou zijn.
Ik had mijn vragen dus net zo goed op 106.nl kunnen stellen zie ik? :)

Betreft dat antwoord over leer? Daar had ik hem ook wel bij kunnen helpen. Had het alleen niet zo mooi uitgelegd denk ik ;)
Als je nog meer vragen hebt kan je ze altijd naar me sturen en/of hier plaatsen natuurlijk

Welkom Armand. Alle vragen (nouja bijna alle vragen) zijn al gesteld, het is alleen een kwestie van het antwoord zoeken, dat vind je zeker op dit forum. Succes!