• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Astra g 1.8t

chefke26

Detailing rookie
13 jan 2010
14
0
Ok vandaag de hele auto gekleid met de clay kit van meguiar's

Eerst gewassen met meguiar's gold class.
Washmitt. 2emmer systeem
Gedroogd met Mothers drying towel.
Toen geclayd met de meguiar's clay kit wat een troep komt er af zeg,^^
Binnenkort ga ik de hele auto langs met de dap:grinning:
Heb helaas alleen maar eind foto's. Helaas is de glans ook nog ver te zoeken.

Afbeelding028.jpg

Afbeelding024.jpg

Afbeelding025.jpg

Afbeelding026.jpg

Afbeelding027.jpg

Afbeelding029.jpg

Afbeelding030.jpg
 
Dank je. Heb de velgen nu niet eens gepoetst ik onderhoud ze alleen goed:-b ,als het weer wat beter weer is ga ik met monello aan de slag:cool:
 
Ziet er inderdaad al goed uit hoor! Alleen die bandjes, bleh! Kijk eens naar de Meg's High Endurance Gloss!
 
Zoek een mooi plekkie op ( liefst zonder cementzak onder de auto ) + neem spuitflesje mee om de banden ( loopvlak ) af te spuiten >> dan helemaal toppie.
Sideskirts ook ff meenemen met Trim Restorer ( of willekeurig ander middel ) want ziet beetje dof / vlekkerig uit.

Genoeg negativiteit: chromen biesje in de neus staat erg goed !
Was destijds ook erg verrast toen ik voor het eerst met klei ging spelen, dan pas snap je waar men het over heeft ... lak voelt ineens heel anders aan :)
Voor ongepoetste velgen zien ze er idd strak uit >>> petjes af voor het voorgaande onderhoud !
 
Netjes hoor, ik kan niets vinden qua specificaties van een 1.8T in een astra. Is deze er later ingelepeld? 150pk?
 
Origineel zijn ze ook niet met een turboblok geleverd hier is een turbokit van dbilas opgekomen vermogegn zit rond de 235pk:-b