• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Opel astra g en corsa b. Nieuw hier

r-astra-g

Detailing rookie
28 dec 2015
12
5
34
Beste mensen,

Ik zal mij gelijk even voorstellen (had ik al gedaan hoor:p)
Ben robert, 26 jaar en kom uit de regio hoorn.

Al vanaf mijn 18de opel rijdend.
Nu ik toch bezig ben, hier het lijstje.

-mitsublishi colt 1.3 12v 1997
-Opel corsa b 1.2 16v 3d 1999 (was mijn eerste aanraking met opel, de treffen, en dus verbouwen, poetsen etc.
-opel astra g 1.6 8v 20002 3d. deze bijna volledig aangepakt, helaas korter gereden.
-opel corsa tr, 1.2 8v. Dit zou een project worden, helaas toen verkocht (nu veel spijt van)
-opel astra f 1.6 16v.
-opel corsa b 1.2 16v (deze bezit ik nog, is mijn volledige project auto die alleen voor meeting en mooi weer bestemt is

-opel astra f 1.6 8v 1992
-opel corsa b 1.2 16v 5 deurs.

en dan de huidige, opel astra g 1.6 16v uit 2001.
een heerlijke sport e.d. 2 uitvoering, voorzien van alle gemakken met een motor die prima voldoet als daily.

De astra zal ik hier het meeste posten.
deze bezit ik nu net enkele weken.
Hij is ondanks de 186.000 km in verassend nette staat. Heb er maar een kleine to do list bij.

-nieuwe banden rondom (achter bij vesleten, voorzijde een vaag merk eronder (longhill geloof ik)
er komen michelin pilot sport onder.
-remmen voorzijde vervangen.
-grote beurt.
-enkele kleine aanpassingen
-wielrandjes achter spuiten ivm beginende roest.
-zowel van binnen als buiten goed reinigen. (binnen zijde gedaan)
buitenzijde moet ik nog volledig aanpakken zodra het weer in de dubbele cijfers zit met een beetje zon:p



mijn project auto is de corsa b 3d.
hier komt o.a een gereviseerde c20xe in met wat snellere aanpassingen.
showwaardige audio.
buitenkant clean/sportieve mix, lichtjes verbreed en een nieuw laklaagje.

inmiddels bezit ik deze corsa een goede 5 jaar. waarvan 2 jaar als echt project.
motor is inmiddels klaar, audio heb ik allemaal, nu bezig met de inbouw van.
Verdere onderdelen zijn ook binnen. Dus het blokje mag eerdaags het gat voor het dashboard vullen.


verder detail ik zo nu en dan een auto (ben nog wel een beginner) en doe ik wat audio inbouw.
Ik bezit een redelijk ruime loods met poetsbrug. en werk door de weeks als schilder.


Ik zou graag fotos plaatsen. Hoe gaat dat hier in zijn werk?
vroeger deed ik dat nog met photobucket. maar die site loopt constant vast, of werkt gewoonweg niet.


Bij mijn verdere berichten komt niet zon lap tekst, maar eerder een lap foto's. haha.

wordt vervolgd
 
bedankt.
zal morgen even wat foto's plaatsen.
Betrap mezelf er net op dat ik nog niet eens knappe fotos heb van de astra. dus dat morgen eerst maar even regelen.